Ma már a tengerentúlra és Japánba is Sz. Variáns csomagolásban érkeznek a minőségi borok és a porcelánok, de még a habszifonok is
Mit tegyek? Takarítsak ki? – tette fel a kérdést Szakál János, az Sz. Variáns tulajdonos-ügyvezetője ismerősének, amikor megtudta, hogy a svéd bútor-óriás, az IKEA három munkatársa személyesen látogat el hozzá még a ’90-es években.
A kérdésre természetesen jött a válasz is: Legyen rend és az üzemben menjen a munka, dolgozzanak a gépek. S hogy mi lett a sztori vége? Az Sz. Variáns 4 évvel a megalakulása után már az IKEA 54 áruházának gyártotta a mikrobordázott ovális dobozokat. Az akkor még süppedős, bitumenes, szurkos padlós 70 négyzetméteres ipari konyhából kialakított „üvegkalitka irodában” álmodni sem mertek arról, hogy egy napon majd a 30. évfordulót is megünneplik.
A ma már több mint 70 főt foglalkoztató, dinamikusan fejlődő családi vállalkozás árbevétele megközelíti a 2 milliárd forintot, valamint Európa-szerte és a tengerentúlon is találkozhatunk az Sz. Variáns díszcsomagolásaival. Nyolc alkalommal nyerték el a Hungaropack nagydíjat, 2022-ben pedig a St. Andrea Szőlőbirtok díszdobozával a nemzetközi WordStar Packaging Awardsot is bezsebelték.
Köszönhető mindez annak is, hogy Kelet-Magyarországon egyedülálló 3D-s UV lakkozást végző felületnemesítő eszközzel is bővült a cég gépparkja. 2006 óta a szakmai körökben is elismert MSZ EN ISO 9001:2015 tanúsítvánnyal rendelkeznek, 2012-ben pedig az FSC minősítést is megkapták. Hosszan sorolhatnánk még a családi vállalkozás erényeit. De vajon mi a siker titka? A 30. évforduló alkalmából Szakál Jánossal, az Sz.Variáns Kft. tulajdonos-ügyvezetőjével beszélgettünk.
Kapcsolódó cikkeink
Fókuszban a csomagolóanyagok – konferencia
Csomagolóanyagot gyárt? Saját márkás terméket szállít be valamely kereskedelmi láncnak?…
Tovább olvasom >Több mint 5,2 milliárd forintot fektetett az árak csökkentésébe az IKEA Magyarország a 2024-es pénzügyi évben a megfizethetőség jegyében
A 2024-es pénzügyi évben az IKEA Magyarország közel 12 millió…
Tovább olvasom >Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >