Luxusmárkák költöznek a MOM-ba
Három új bérlő, a Max&Co., a Coccinelle és a NUBU költözik a MOM Park Bevásárlóközpontba, az ügyletet a Cushman & Wakefield koordinálta – tudta meg a tozsdeforum.hu az ingatlancégtől.
A Max&Co.és a Coccinelle a földszinten, a fő átrium területén kapott helyet. A Max&Co. (a MaxMara olasz divatház tagja) első magyarországi üzletét nyitotta 2016 márciusában a MOM Parkban, a Coccinelle a sikeres Andrássy úti üzlete után a második egységét hozta a MOM Parkba 2015 végén.
A magyar dizájner, a NUBU jelenleg két üzlettel van jelen Budapesten, a MOM Parkban egy ideiglenes pop-up üzletben van, amíg a végleges lokációját megtalálja.
Szabó Viktória, a Cushman & Wakefield kiskereskedelmi üzletágvezetője, a sikeres bérbeadásokkal kapcsolatban elmondta: „Mivel a központ Budapest legtehetősebb és sűrűn lakott 12. kerületében található, folyamatos szükség van a luxusmárkákra. A jelenlegi bérlői összetétel átlagon felüli és maximálisan kiszolgálja a célközönséget.”
“Az új vezetőség a MOM Park bevásárlóközpont kiemelkedő pozícióját tovább kívánja erősíteni mind egy exklúzív bérlői összetétel kialakításával, mind a központ korszerűsítésével, hatékonyságának jelenkori elvárásaihoz igazításával” – mutatott rá Fülöp Anna, a MOM Park bérbeadási igazgatója. (tozsdeforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitja századik üzletét Ukrajnában a JYSK
Megnyitja századik ukrajnai üzletét a dániai székhelyű JYSK nemzetközi kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Mórahalmon nyílt a 255. Rossmann
A Dél-alföldi régió dinamikusan fejlődő településén, Mórahalmon nyitotta meg legújabb…
Tovább olvasom >Itt nyílik a JYSK 99. magyarországi áruháza
Rendszeresek az üzletnyitások a JYSK kiskereskedelmi üzletláncnál, a vállalat a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >Magyar fejlesztésű AI-szoftver írja át a nemzetközi üzleti világot a vendéglátóiparban
A 100%-ban magyar fejlesztésű Everguest Intelligence AI-szoftver nem csupán egy…
Tovább olvasom >