Lukáš Hájek a Laundry & Home Care új igazgatója
Lukáš Hájek vette át a Henkel Magyarország Laundry & Home Care üzletágának vezetését. Irányítása alá tartozik a teljes mosó-, és háztartási tisztítószer terület működtetése, melyhez többek között olyan jól ismert márkák tartoznak, mint a Persil, Silan, Tomi, Somat és a Bref.
Új igazgatót neveztek ki a Henkel magyarországi Laundry & Home Care területének irányítására. Lukáš Hájek az év elején Güray Yildiz üzletág igazgatótól vette át a részleg vezetését. Güray Yildiz a vállalaton belül Törökországban folytatja pályafutását.
Lukáš Hájek Henkel karrierjét 2003-ban, a Laundry & Home Care üzletágban, Senior Key Account menedzserként kezdte a Cseh Köztársaságban. Ezt követően az üzletágon belül több országban is – Balti államok, Románia, Bulgária, Moldova – dolgozott mint, értékesítési igazgató, category menedzser és üzletág igazgató.
„Nagy megtiszteltetés számomra a kinevezésem, izgalmas feladat a Laundry & Home Care üzletág magyarországi vezetése. Remek marketing és értékesítési csapatommal és a magyarországi piacon is vezető márkáinkkal biztos vagyok benne, hogy sikeresen vesszük az előttünk álló kihívásokat” – mondta Lukáš Hájek.
Kapcsolódó cikkeink
Ruhák, illatok, érzelmek
Hogyan lehet egy öblítő egyszerre hatékony, illatos és fenntartható? A…
Tovább olvasom >Eladja a Henkel észak-amerikai Retailer Brands üzletágát
A 2022 februárjában bejelentett portfólióoptimalizálási stratégiája keretében most megállapodást kötött…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >