Kiemelkedő környezetvédelmi tevékenységéért kapott elismerést a L’Oréal
A L’Oréal világ szinten vezető szerepet tölt be a fenntartható vállalati működésben. A CDP (Carbon Disclosure Project) független, nemzetközi, környezetvédelmi minősítő szervezet által vizsgált mindhárom területen – éghajlat, víz, erdők – „A”-listás besorolást szerzett. A L’Oréalon kívül világszerte csupán egy vállalatnak sikerült hasonló teljesítményt elérnie.
A CDP a vállalatok környezetvédelmi teljesítményét vizsgálja a klímavédelem, a fenntartható vízgazdálkodás és az erdőirtás elleni küzdelem területein. Ezeken belül több mint 3000 vállalatot értékelnek „A-D” minősítéssel. Az „A” listára kizárólag a legjobbak kerülhetnek fel. A non-profit szervezet az idén először mindhárom területen egyszerre tette közzé a vállalati értékeléseket, ezzel is hangsúlyozva, hogy a fenntarthatóságban is fontos a holisztikus megközelítés.
Az előző riportévben a széndioxid-kibocsátás csökkentéséért, a felelős vízgazdálkodásért és beszerzési láncában az erdőirtás elleni küzdelemért folytatott tevékenységével érdemelte ki a L’Oréal a CDP legmagasabb minősítését mindhárom területen. Mindössze két olyan vállalat van a világon, amely mindhárom területen megszerezte a CDP legjobb, „A” minősítését – ebből az egyik a L’Oréal.
„Büszkeséggel tölt el minket, hogy azon két vállalat közé tartozhatunk, akik mindhárom területen a legkiemelkedőbb „A” minősítést nyerték el. 2020-ra kitűzött céljaink félidejéhez érve a L’Oréal már mélyreható átalakulást hajtott végre, azért hogy elérjük a magunk elé kitűzött ambiciózus célokat, különösen az éghajlat védelme, a fenntartható vízgazdálkodás és az erdőírtás elleni küzdelem területén. Ez az elismerés arra bátorít bennünket, hogy még messzebbre tekintsünk.” – mondta Jean-Paul Agon, a L’Oréal vezérigazgatója.
Idén 160 globális vállalat kapott „A” minősítést az éghajlat, a víz illetve az erdők védelméért folytatott tevékenységéért. Összességében több ezer cég kérte éves környezetvédelmi jelentésének vizsgálatát a CDP-től, hogy egy független harmadik fél értékelje azt saját pontozási rendszere alapján.
„Gratulálunk minden olyan vállalatnak, amelynek sikerült felkerülnie az idei „A” listára. Jó látni, hogy milyen sokan igyekeznek csökkenteni a környezeti problémákat, és nyitnak egy fenntartható gazdaság felé. Ezek a cégek viszik előre azt a folyamatot, amellyel környezetvédelmi fordulópont felé tartunk” – mondta Paul Dickinson a CDP elnöke.
Az „A” lista és a vállalatok teljes pontozása elérhető a CDP honlapján: http://www.cdp.net/en/scores-2017
A cégek pontszámaival egy napon tették közzé a CDP egy másik, a vállalatok klímavédelmi tevékenységét követő jelentését – amit immár második alkalommal adtak ki. Az idei értékelésből kiderül, hogy több cég vállalt nagyratörő, hosszú távú célokat a klímavédelemben, a széndioxid kibocsátás csökkentésével pedig együtt jár, hogy új, innovatív termékek és eszközök jelennek meg.
Kapcsolódó cikkeink
A brit fogyasztók és a biológiailag lebomló palackok: készek többet fizetni, de ez nem elég
A brit fogyasztók hajlandóak magasabb árat fizetni a biológiailag lebomló…
Tovább olvasom >Kevesebb kávét ittak tavaly a németek
A Német Kávészövetség (Deutscher Kaffeeverband) friss adatai szerint 2024-ben Németországban…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rászoruló hölgyek nőnapját tette szebbé a Rossmann
A Rossmann 2025-ben is többek között a Baptista Szeretetszolgálattal közösen…
Tovább olvasom >Akciós ír sörökkel ünnepli a Szent Patrik napot az Auchan
A mennyiség helyett a minőség felé mozdult el a hazai…
Tovább olvasom >Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
2024 szeptembere óta a BioTechUSA-cégcsoport az FC Barcelona globális táplálékkiegészítő…
Tovább olvasom >