Javítja termékei környezeti profilját a L’Oréal
A L’Oréal mint a világ vezető szépségipari cége 2020-ra javítja minden terméke környezeti vagy társadalmi profilját, áll a vállalat május 22-ei sajtóközleményében.
A Biológiai Sokféleség Napja alkalmából kiadott közlemény hangsúlyozza: ma már a L’Oréal által felhasznált alapanyagok 54%-a megújuló, többségében növényi alapanyag. Ez a körülbelül 1540 alapanyag 350 növényfajból és több mint 100 országból származik. A zöld kémiából származó összetevők a felhasznált mennyiség 17%-át teszik ki.
A Biológiai Sokféleség Egyezményt az ENSZ Környezeti Programjának konferenciáján éppen 25 évvel ezelőtt, 1992. május 22-én fogadták el. 2015-ben az ENSZ 17 új globális „Fenntartható fejlődési célt” tűzött ki 2030-ig, hogy óvja a környezetet, és harcoljon a szegénység és az egyenlőtlenségek ellen. A L’Oréal 2013-ban elindított fenntarthatósági programja, a Sharing Beauty With All ebből 14-hez járul hozzá. //
Kapcsolódó cikkeink
A magyar fogyasztók továbbra is árérzékenyek, de egyre fontosabb a környezetvédelem
A PENNY évek óta következetesen vezet be olyan fenntartható megoldásokat,…
Tovább olvasom >Vámmentességet sürget a L’Oréal az EU USA-val kötött megállapodása után
A L’Oréal kedden arra figyelmeztetett, hogy az Európai Unió és…
Tovább olvasom >Felvásárolja a L’Oréal a Color Wow hajápolási márkát
Újabb stratégiai akvizícióval erősíti professzionális termékportfólióját a L’Oréal: a világ…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >