Javítja termékei környezeti profilját a L’Oréal
A L’Oréal mint a világ vezető szépségipari cége 2020-ra javítja minden terméke környezeti vagy társadalmi profilját, áll a vállalat május 22-ei sajtóközleményében.
A Biológiai Sokféleség Napja alkalmából kiadott közlemény hangsúlyozza: ma már a L’Oréal által felhasznált alapanyagok 54%-a megújuló, többségében növényi alapanyag. Ez a körülbelül 1540 alapanyag 350 növényfajból és több mint 100 országból származik. A zöld kémiából származó összetevők a felhasznált mennyiség 17%-át teszik ki.
A Biológiai Sokféleség Egyezményt az ENSZ Környezeti Programjának konferenciáján éppen 25 évvel ezelőtt, 1992. május 22-én fogadták el. 2015-ben az ENSZ 17 új globális „Fenntartható fejlődési célt” tűzött ki 2030-ig, hogy óvja a környezetet, és harcoljon a szegénység és az egyenlőtlenségek ellen. A L’Oréal 2013-ban elindított fenntarthatósági programja, a Sharing Beauty With All ebből 14-hez járul hozzá. //
Kapcsolódó cikkeink
Raisz Anikó: a mezőgazdasági területek fenntarthatósága mellett fontos a vízhiányos időszakok okozta helyzet kezelése is
A mezőgazdasági termőterületek fenntarthatósága mindannyiunk számára fontos, viszont legalább ilyen…
Tovább olvasom >AI-alapú, fenntartható kozmetikai formulák fejlesztésére társult az IBM és a L’Oréal
Fenntartható és hatékony kozmetikai termékek fejlesztésének elősegítése érdekében kezdett együttműködésbe…
Tovább olvasom >Sminkek és illatok – Újdonságok a szépségiparban
Az utóbbi években a dekorkozmetika piacán tapasztalható dinamizmus és folyamatos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >