Javítja termékei környezeti profilját a L’Oréal
A L’Oréal mint a világ vezető szépségipari cége 2020-ra javítja minden terméke környezeti vagy társadalmi profilját, áll a vállalat május 22-ei sajtóközleményében.
A Biológiai Sokféleség Napja alkalmából kiadott közlemény hangsúlyozza: ma már a L’Oréal által felhasznált alapanyagok 54%-a megújuló, többségében növényi alapanyag. Ez a körülbelül 1540 alapanyag 350 növényfajból és több mint 100 országból származik. A zöld kémiából származó összetevők a felhasznált mennyiség 17%-át teszik ki.
A Biológiai Sokféleség Egyezményt az ENSZ Környezeti Programjának konferenciáján éppen 25 évvel ezelőtt, 1992. május 22-én fogadták el. 2015-ben az ENSZ 17 új globális „Fenntartható fejlődési célt” tűzött ki 2030-ig, hogy óvja a környezetet, és harcoljon a szegénység és az egyenlőtlenségek ellen. A L’Oréal 2013-ban elindított fenntarthatósági programja, a Sharing Beauty With All ebből 14-hez járul hozzá. //
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú, fenntartható kozmetikai formulák fejlesztésére társult az IBM és a L’Oréal
Fenntartható és hatékony kozmetikai termékek fejlesztésének elősegítése érdekében kezdett együttműködésbe…
Tovább olvasom >Sminkek és illatok – Újdonságok a szépségiparban
Az utóbbi években a dekorkozmetika piacán tapasztalható dinamizmus és folyamatos…
Tovább olvasom >Felvásárolja a L’Oréal a koreai Dr.G bőrápolási márkát
Megállapodást írt alá a L’Oréal Groupe a Gowoonsesang Cosmetics Co.,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >