L’Oréal: az értékesítés kínai segítséggel növekszik
Tovább nőttek a L’Oréal eladásai az első negyedévben, amit erőteljes kínai növekedés segített. A francia cégcsoport járvány sújtotta bevételeire jó hatással voltak az Ázsia nagy részén újra megnyitó boltok és az, hogy a vásárlók egyre inkább online vásárolják arckrémeiket és a hajfestéket.
Nyugat-Európa más régiókhoz képest messze alulteljesített a lezárások okán, de a szépségápolási termékek online kereskedelme megugrott, és még a többszörösen összekapcsolt kínai piacokon tapasztaltaknál is nagyobb tempóban szárnyalt az első negyedévben.
Az előrejelzések a többek között nagyfokú átoltottságot elérő Izrael példájára hivatkozva a kozmetikai termékek eladásainak újbóli növekedését jósolják, ahogy a járvány miatti korlátozások terén valóban könnyítések következnek, és újból tere lesz a személyes találkozásoknak is.
Kapcsolódó cikkeink
Kína szigorítja a livestream kereskedelem ellenőrzését
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így látják a jövő autóját Kínában és Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A jövő nem Made in China – Kína helye a világgazdaságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AgriTech InnoExpo 2025 – ahol az innováció találkozik a természettel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

