L’Oréal: az értékesítés kínai segítséggel növekszik
Tovább nőttek a L’Oréal eladásai az első negyedévben, amit erőteljes kínai növekedés segített. A francia cégcsoport járvány sújtotta bevételeire jó hatással voltak az Ázsia nagy részén újra megnyitó boltok és az, hogy a vásárlók egyre inkább online vásárolják arckrémeiket és a hajfestéket.
Nyugat-Európa más régiókhoz képest messze alulteljesített a lezárások okán, de a szépségápolási termékek online kereskedelme megugrott, és még a többszörösen összekapcsolt kínai piacokon tapasztaltaknál is nagyobb tempóban szárnyalt az első negyedévben.
Az előrejelzések a többek között nagyfokú átoltottságot elérő Izrael példájára hivatkozva a kozmetikai termékek eladásainak újbóli növekedését jósolják, ahogy a járvány miatti korlátozások terén valóban könnyítések következnek, és újból tere lesz a személyes találkozásoknak is.
Kapcsolódó cikkeink
Eredményesek a ragadós száj- és körömfájás kapcsán megtett intézkedések
Eredményesek a magyar járványvédelmi intézkedések a ragadós száj- és körömfájás…
Tovább olvasom >Tovább ronthat a száj- és körömfájás-járvány a bolti árakon?
Ötven év után ismét megjelent Magyarországon a száj- és körömfájás,…
Tovább olvasom >Nagy István: az elmúlt években tudatosan segítettük az állattartókat a járványok és állatbetegségek megelőzésében
A Magyarországon forgalomba kerülő állati eredetű élelmiszerek teljesen biztonságosak és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >