L’Oréal: az értékesítés kínai segítséggel növekszik
Tovább nőttek a L’Oréal eladásai az első negyedévben, amit erőteljes kínai növekedés segített. A francia cégcsoport járvány sújtotta bevételeire jó hatással voltak az Ázsia nagy részén újra megnyitó boltok és az, hogy a vásárlók egyre inkább online vásárolják arckrémeiket és a hajfestéket.
Nyugat-Európa más régiókhoz képest messze alulteljesített a lezárások okán, de a szépségápolási termékek online kereskedelme megugrott, és még a többszörösen összekapcsolt kínai piacokon tapasztaltaknál is nagyobb tempóban szárnyalt az első negyedévben.
Az előrejelzések a többek között nagyfokú átoltottságot elérő Izrael példájára hivatkozva a kozmetikai termékek eladásainak újbóli növekedését jósolják, ahogy a járvány miatti korlátozások terén valóban könnyítések következnek, és újból tere lesz a személyes találkozásoknak is.
Kapcsolódó cikkeink
A L’Oréal új ügyvezető igazgatót nevezett ki a cseh, magyar és szlovák piacokra
A L’Oréal bejelentette Monika Masewicz kinevezését a Cseh Köztársaság, Magyarország…
Tovább olvasom >Bezárja sanghaji gyárát a Yakult, átszervezéssel erősítene Kínában
A japán Yakult Honsha Sanghajban működő gyárának bezárásával tenné versenyképesebbé…
Tovább olvasom >Az ausztrál kiskereskedők 35%-a új termékeket vezet be az ünnepek alkalmából
44%-uk arra számít, hogy az eladások növekedni fognak a tavalyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >