L’OR bemutatja a Ferrari Hypercar-partnerség ihlette Passione Rossa kávékülönlegességét
A L’OR Espresso büszkén mutatja be az új L’OR Passione Rossa kávékollekciót. Ennek a termékcsaládnak, mely a L’OR Espresso és a Ferrari Hypercar közötti prémium partnerség eredményeként született meg, a magas minőség és az olasz stílusú pörkölés a két fő jellemzője. A két ikonikus márka együttműködése ötvözi a kifinomult kávé iránti szenvedélyt az olasz csúcstechnológia és kézművesség forradalmi szellemével, így érzéki utazásra csábítva mind a kávé, mind a motorsport rajongóit.
A L’OR Passione Rossa kollekció 30 országban, köztük Magyarországon is elérhető a boltok polcain, így a minőségi kávék szerelmesei otthonuk kényelmében élvezhetik a L’OR Espresso és a Ferrari eleganciáját és erejét.
A kollekció összesen öt termékből áll. A kapszulák között négy kirobbanó kávévariánst találunk, amelyek stílusosan az autósport és a Ferrari életében is fontos szerepet játszó versenypályákról kapták a nevüket. A Maranello Espresso a család egyetlen tagja, amelyik kapszula és szemes kávé formájában is kapható. Kiegyensúlyozott, gazdag kávékeverék, amely a vörös bogyós gyümölcsök és az étcsokoládé összetett jegyeit hordozza magában, így a kifinomultság valódi kifejezését nyújtva. Az Imola Ristretto kapszulás kávé egy sötét és erőteljes ristretto, amely összetett ízeket, krémes textúrát és az aszalt nyári gyümölcsök árnyalatait tárja fel. A Maranello Lungo az elegáns bogyós gyümölcsös jegyek és a pörkölt árnyalatok harmonikus ötvözetét zárja kapszulába, amelyet lecsengésében némi kakaós jegyek tesznek teljessé. A Maranello Espresso Decaffeinato esetében pedig a harmónia és az élvezet egyesül ebben az erőteljes koffeinmentes kapszulás kávéban, amely minden kortyban izgalmas és mély ízeket kínál.
A L’OR Espresso a kollekciót a Finali Mondiali Ferrari eseményen mutatta be a nagyközönség számára Imolában, Olaszországban, ahol a látogatók egyedülálló L’OR Passione Rossa kávébárt és kóstolási élményt élvezhetnek a Casa Ferrari VIP vendéglátóterében.
„Óriási örömmel és büszkeséggel mutatjuk be Magyarországon is a L’OR Passione Rossa kollekciót. Ez a termékcsalád arra hivatott, hogy felébressze az érzékeket, és lehetőséget adjon arra, hogy mindannyian megtapasztalhassuk a L’OR és Ferrari elsöprő erejét és intenzitását. A két ikonikus márka közötti kapcsolat egyértelmű: közös szenvedély és elkötelezettség a kiválóság iránt, kompromisszumok nélkül ötvözve a csúcstechnológiát és az emberi kézművességet”
– nyilatkozta Bereczi-Flamm Mariann, a Jacobs Douwe Egberts Marketing vezetője.
A L’OR Espresso és a Ferrari közötti partnerség ugyanakkor túlmutat az együttműködés által inspirált kávé kollekción. A L’OR Espresso logója kiemelten megjelenik a Ferrari Hosszútávú Világbajnokság (WEC) versenykörnyezetében, többek között a Ferrari 499P Hypercar autón és a versenyzők egyenruháján is. Emellett a Ferrari Hypercar csapat vendéglátóterületein is a L’OR Espresso kávéját szolgálják fel, biztosítva a prémium kávéélményt a versenycsapat tagjai, partnerei és VIP vendégei számára a világ WEC-eseményein. Továbbá, a L’OR Espresso büszke arra, hogy partnere a Ferrari Challenge Trofeo Pirelli sorozatnak – a híres egymárkás bajnokságnak, amely szenvedélyes versenyzőket és álomautókat hoz össze a világ legexkluzívabb versenypályáin.
Kapcsolódó cikkeink
A kedvezőtlen időjárás miatt sosem látott magasságban a kávébab ára
A kávé világpiaci ára többéves csúcsot döntött 2024-ben, miután 38,8%-kal…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >KávéBár Bazár rekordszámú kiállítóval
Rekordszámú kiállító érkezik a 15. KávéBár Bazárra, amely a kóstolók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén végre beindulhat a gazdasági növekedés
Elsősorban az élénkülő fogyasztásnak köszönhetően idén 2 százalékkal nőhet a…
Tovább olvasom >Kozák Tamás: Az állami árszabályozás nem megoldás az inflációra
A kiskereskedelemben zajló piaci folyamatok egyre inkább reflektorfénybe kerülnek, különösen…
Tovább olvasom >EY-kutatás: a fogyasztói benyomásnak kulcsszerepe van az üzleti sikerben
A fogyasztói benyomás kulcsszerepet játszik az üzleti sikerben, a legtöbb…
Tovább olvasom >