Londonban mutatkoznak be a legígéretesebb hazai dizájnerek
Tizennégy magyar tervező mutatkozik be legújabb kollekciójával Európa egyik legnagyobb kereskedelmi kiállításán, a Pulse London szakkiállításon.
A londoni szakvásáron Magyarországot az Adamlamp, a Parfums Viktoria Minya, a Rienne Creations, a vidonori, a Logifaces, a Re+Concept, a Maacraft és a Hannabi márkák képviselik, amelyeket pályázat útján választott ki egy négytagú szakmai zsűri – tájékoztatta az MTI-t a Design Terminál, amely a Hu+ Collective-vel együttműködve biztosított megjelenési lehetőséget a magyar vállalkozóknak a szakkiállítás központi terében.
A kiválasztás szempontjai voltak, hogy a pályázatra beérkezett termékek a Pulse London profiljához illeszkedjenek, a márkák a helyi viszonylatban is versenyképesek legyenek és hogy a termékek egységes koncepció részeként is megállják a helyüket.
A szakmai stáb további három márkát jutalmazott különdíjjal, így az Absoloot, a Lamoppe és a Bigo is bemutatkozhat a szakmai közönségnek a vasárnap kezdődött és keddig tartó szakkiállításon.
A Design Terminál továbbá egykori és jelenlegi mentorált csapatai közül három vállalkozásának – Plié by Atelier, Paprikum, Studio Nomad – is biztosítja a magyar standon való megjelenést. A Hothouse Hungary fantázianévre hallgató standon a Hu+ csapata különleges pálmaházi környezetet teremtett.
Európa egyetlen designfókuszú showja több mint hétezer angol és nemzetközi bolt beszerzőit és döntéshozóit vonzza minden évben, akik kifejezetten az angol piacra belépni készülő új márkákra koncentrálnak.
A Design Terminál támogatásával már több mint ötven ígéretes hazai vállalkozás jutott ki olyan nemzetközi szakkiállításokra és vásárokra, mint az amerikai Northside Festival és a South by Southwest, a London Fashion Week, valamint a Design Days Dubai, amelyek legfontosabb célja a piaci validáció és az üzletszerzés. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Ez a világ 20 leginkább vegánbarát városa 2024-ben
Az ingyenes és sokak által használt növényi alapú, vegán és…
Tovább olvasom >Felvásárolja a Mars a Hotel Chocolat-t
A neves csokoládégyártó, a Hotel Chocolat elfogadta a Mars, Inc.…
Tovább olvasom >Az Asdát megelőzve lett a Lidl London harmadik legnagyobb szupermarketje
A Lidl GB lett a harmadik legnagyobb szupermarket Londonban, miután…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >