Lokális érték – miért válassz hazai vállalkozásokból álló ajándékcsomagot?

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 11. 21. 06:00
🎧 Hallgasd a cikket:

Céges ajándék ötletek rengeteg vállalkozás kínálatában szerepelnek, de még mindig kevesen kínálnak egyedi, élményalapú ajándékot, ami nem tömeggyártott áru formájában érkezik a világ másik feléről, hanem értéket teremt, és a hazai vállalkozások vérkeringését támogatja. Egy ilyen üzleti ajándékkal nemcsak ügyfeleidet lepheted meg, de a munkáltatói márkaépítést is támogatod, hiszen vállalkozásodat felelős, társadalmilag érzékeny szerepben pozícionálod, miközben a megajándékozott is nyugodt lelkiismerettel élvezheti az élményajándékot.

Mi különbözteti meg a hazai vállalkozásoktól származó partnerajándékokat?

céges ajándék nemcsak figyelmesség, hanem stratégiai eszköz is a munkáltatói márkaépítés és az üzleti pozicionálás terén. Amikor úgy döntesz, hogy helyi vállalkozásoktól szerzed be a céges karácsonyi csomagokat, munkavállalói motivációt növelő üzleti ajándékokat vagy év közbeni partnerajándékokat, nemcsak a gazdaságot támogatod – értéket is teremtesz.

Egy hazai termelőket előtérbe helyező gasztronómiai élmény, egy helyi kézműves vállalkozók bevonásával készülő élményajándék vagy a belföldi turizmust elősegítő program sokkal többet mond el rólad, mint egy tömegtermék. A céged identitása rajzolódik ki belőle: törődő, hiteles, társadalmi érzékenység.

Mit mond rólad, ha lokális céges ajándékot választasz?

Egy tudatos és szerethető vállalkozás egyik fontos ismertetője, hogy megpróbál visszaadni a közösségnek, amelyikben működik. Amikor a céges ajándékod nemcsak munkavállalóidat vagy ügyfeleidet lepi meg, de a hazai vállalkozásokat is támogatja, azzal duplán pozícionálod magad: egyrészt kifejezed azt, hogy mennyire értékeled a partnerséget, másrészt lojalitást mutatsz a közösség felé, amelynek céged is része.

Egy helyi vállalkozások szolgáltatásaiból álló partnerajándék vagy munkavállalói ajándék nemcsak meglep, hanem érzelmi kapcsolatot is kialakít. Mindez pedig hozzájárul a belső motiváció erősítéséhez is – hiszen a munkavállalói motiváció szempontjából is számít, hogy milyen minőségű és üzenetű ajándékokat kapnak az emberek.

Az önmagukra adó márkák ma már tudják: a tömegtermékekkel, személytelen ajándékokkal nemcsak pénzt dobnak ki az ablakon, de fölösleges hulladékot termelnek. A papírkosárban landoló repik helyett ezért a tudatos cégek inkább azt a megközelítést vallják: ha ajándék, csakis élmény, az élményen keresztül pedig olyan értékek közvetítése, ami összeegyeztethető a vállalat szemléletével. A Te Napod kínálatában minden alkalomra megtaláljuk a megfelelő élménycsomagot, ezzel partnereinknek vagy kollégáinknak olyan ajándékot adhatunk, amely méltóképpen képviseli majd értékeinket.

Egyedi ajánlatkérés esetén vedd fel velünk itt a kapcsolatot: https://tenapod.shop/kapcsolat-32 

(x)

Kapcsolódó cikkeink