Logót vált a Pepsi
Egyelőre még csak Észak-Amerikában, de 2024-től az egész világon megváltozik a Pepsi logója – írja a CNN.
A vállalat szerint tesztjeik alapján, ha megkérték az embereket, hogy rajzolják le a Pepsi logóját, akkor rendre beleírták a feliratot a stilizált földgömbbe, pedig a logó jelenleg nem így néz ki. „
Ezt pedig nem hagyhattuk figyelmen kívül”
– mondta el az amerikai tévécsatornának Mauro Porcini, a PepsiCo tervezési igazgatója, aki kiemelte, ahelyett hogy elutasították volna a tényt, inkább elfogadták és változtattak.
A hivatalos bemutató szerint a Pepsi új logója idén ősszel debütál Észak-Amerikában, jövőre pedig világszerte megjelenik majd. Az új logó egyébként a 90-es évek logójára hasonlít leginkább, a vállalat úgy véli, ez ragadhatott meg leginkább az emberekben. Ahhoz képest viszont változik a betűszín, a betűtípus is.
Kapcsolódó cikkeink
PepsiCo: hosszú távú növekedési célok és egészségtudatos portfólió
Továbbra is elkötelezett a PepsiCo a hosszú távú, 4-6%-os organikus…
Tovább olvasom >A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól
A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól, különösen az…
Tovább olvasom >A PepsiCo a Sabra és az Obela kizárólagos tulajdonosává válik
A PepsiCo bejelentette, hogy teljes egészében megszerzi a Sabra Dipping…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >