Logót vált a Pepsi
Egyelőre még csak Észak-Amerikában, de 2024-től az egész világon megváltozik a Pepsi logója – írja a CNN.
A vállalat szerint tesztjeik alapján, ha megkérték az embereket, hogy rajzolják le a Pepsi logóját, akkor rendre beleírták a feliratot a stilizált földgömbbe, pedig a logó jelenleg nem így néz ki. „
Ezt pedig nem hagyhattuk figyelmen kívül”
– mondta el az amerikai tévécsatornának Mauro Porcini, a PepsiCo tervezési igazgatója, aki kiemelte, ahelyett hogy elutasították volna a tényt, inkább elfogadták és változtattak.
A hivatalos bemutató szerint a Pepsi új logója idén ősszel debütál Észak-Amerikában, jövőre pedig világszerte megjelenik majd. Az új logó egyébként a 90-es évek logójára hasonlít leginkább, a vállalat úgy véli, ez ragadhatott meg leginkább az emberekben. Ahhoz képest viszont változik a betűszín, a betűtípus is.
Kapcsolódó cikkeink
Az idei F&B innovációkat az egészség és fenntarthatóság vezérelheti
Az egyéni jóllét iránti vágy és a bolygó egészsége miatti…
Tovább olvasom >PepsiCo: hosszú távú növekedési célok és egészségtudatos portfólió
Továbbra is elkötelezett a PepsiCo a hosszú távú, 4-6%-os organikus…
Tovább olvasom >A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól
A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól, különösen az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >