Logót vált a Pepsi
Egyelőre még csak Észak-Amerikában, de 2024-től az egész világon megváltozik a Pepsi logója – írja a CNN.
A vállalat szerint tesztjeik alapján, ha megkérték az embereket, hogy rajzolják le a Pepsi logóját, akkor rendre beleírták a feliratot a stilizált földgömbbe, pedig a logó jelenleg nem így néz ki. „
Ezt pedig nem hagyhattuk figyelmen kívül”
– mondta el az amerikai tévécsatornának Mauro Porcini, a PepsiCo tervezési igazgatója, aki kiemelte, ahelyett hogy elutasították volna a tényt, inkább elfogadták és változtattak.
A hivatalos bemutató szerint a Pepsi új logója idén ősszel debütál Észak-Amerikában, jövőre pedig világszerte megjelenik majd. Az új logó egyébként a 90-es évek logójára hasonlít leginkább, a vállalat úgy véli, ez ragadhatott meg leginkább az emberekben. Ahhoz képest viszont változik a betűszín, a betűtípus is.
Kapcsolódó cikkeink
Versenyjogi aggályok merültek fel a Carlsberg és a Britvic megállapodás kapcsán
Versenyjogi aggályokra hivatkozva hivatalos vizsgálatot indított az Egyesült Királyság Verseny-…
Tovább olvasom >1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a PepsiCo a Siete Foods-t
A PepsiCo, Inc. 1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a texasi…
Tovább olvasom >Kazahsztánban épít új gyárat a Carlsberg
Új gyárat épít Kazahsztánban a Carlsberg, miután együttműködési megállapodást kötött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >