Logót vált a Pepsi
Egyelőre még csak Észak-Amerikában, de 2024-től az egész világon megváltozik a Pepsi logója – írja a CNN.
A vállalat szerint tesztjeik alapján, ha megkérték az embereket, hogy rajzolják le a Pepsi logóját, akkor rendre beleírták a feliratot a stilizált földgömbbe, pedig a logó jelenleg nem így néz ki. „
Ezt pedig nem hagyhattuk figyelmen kívül”
– mondta el az amerikai tévécsatornának Mauro Porcini, a PepsiCo tervezési igazgatója, aki kiemelte, ahelyett hogy elutasították volna a tényt, inkább elfogadták és változtattak.
A hivatalos bemutató szerint a Pepsi új logója idén ősszel debütál Észak-Amerikában, jövőre pedig világszerte megjelenik majd. Az új logó egyébként a 90-es évek logójára hasonlít leginkább, a vállalat úgy véli, ez ragadhatott meg leginkább az emberekben. Ahhoz képest viszont változik a betűszín, a betűtípus is.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Megduplázza kazahsztáni beruházását a PepsiCo
A PepsiCo megduplázza a Kazahsztánban épülő sós snackeket gyártó üzemébe…
Tovább olvasom >Nyomás alatt a PepsiCo: csökkenő profitvárakozások, szigorodó szabályozás, visszaeső kereslet
A PepsiCo csökkentette idei profitkilátásait, miután a vállalat szerint az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >