Logót vált a Pepsi
Egyelőre még csak Észak-Amerikában, de 2024-től az egész világon megváltozik a Pepsi logója – írja a CNN.
A vállalat szerint tesztjeik alapján, ha megkérték az embereket, hogy rajzolják le a Pepsi logóját, akkor rendre beleírták a feliratot a stilizált földgömbbe, pedig a logó jelenleg nem így néz ki. „
Ezt pedig nem hagyhattuk figyelmen kívül”
– mondta el az amerikai tévécsatornának Mauro Porcini, a PepsiCo tervezési igazgatója, aki kiemelte, ahelyett hogy elutasították volna a tényt, inkább elfogadták és változtattak.
A hivatalos bemutató szerint a Pepsi új logója idén ősszel debütál Észak-Amerikában, jövőre pedig világszerte megjelenik majd. Az új logó egyébként a 90-es évek logójára hasonlít leginkább, a vállalat úgy véli, ez ragadhatott meg leginkább az emberekben. Ahhoz képest viszont változik a betűszín, a betűtípus is.
Kapcsolódó cikkeink
Kiiktatja a mesterséges adalékokat a Cheetos és Doritos snackekből a PepsiCo
A PepsiCo mesterséges színezékek és ízesítők nélküli változatokat dob piacra…
Tovább olvasom >Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: júniusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,0, az előző havit 0,5 százalékkal haladta meg
2025. júniusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Három százalékos növekedés mögött is bizonytalanság: nem lélegezhetnek fel a boltok
Bár júniusban éves összevetésben 3 százalékkal nőtt a magyar kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >NGM: bővülő pályán a kiskereskedelmi forgalom
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2025 júniusában a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >