Logisztikai központot épít idén a dm
A drogerie markt 2008/2009-es gazdasági éve október 1-jétől indul – mondta elöljáróban Józsa Mariann beszerzési és marketingvezető. 2008. december 31-ével az első negyedév végére értek. A forgalmuk növekedése megfelel a tervezettnek, nem érzékelték még a gazdasági recesszió szelét.Nagy kérdés azonban, hogy az év további részében lesz-e, s ha igen, mikor érzékelhető a válság negatív hatása. A vevők száma folyamatosan nő, ahogy a kosárérték is. Összességében nagyon elégedettek a főbb mutatószámaikkal.
Nagyszabású beruházásaik közül a legjelentősebbnek azt említette, hogy az elmúlt évben az új logisztikai központ számára megvásárolták a telket, melynek építkezése 2009 tavaszán elkezdődik, s várhatóan 2010 elején készül el.
Jelentős beruházást igényelnek az új üzletnyitások és az üzletfelújítások, amelyek 35 üzletet érintenek. Az első negyedévben 11 üzletet nyitottak, de ebből két üzlet átköltözött, minőségi expanziót jelentve. Valójában 9 üzlettel bővült a hálózat az első negyedévben, ezzel az üzleteik száma 2009 elejére elérte 234-et. Az új üzleteik az olyan nagy vidéki városokban, mint Pécs, Miskolc vagy Szeged a hálózat 6-ik, 7-ik tagjaként jöttek létre, vagy például a második üzletként Sátoraljaújhelyen, vagy egy kisváros első dm drogéria képviselője lett az új bolt Pomázon.
A dm Magyarországon mindig lépéselőnyben van a konkurenciájához képest, a marketingstratégiában elsőként jelentek meg a jelentős kedvezményeket nyújtó törzsvásárlói programjainkkal, a Kedvezmények Világával, és a kisgyermekes anyukáknak szóló bababónusz programjukkal. A 4 hónapos árgaranciát nyújtó, tartósan alacsony ár koncepciójukat is elsőként vezették be, szakítva a kéthetente változó árstratégiával.
A 2009-es tervükben a törzsvásárlói programjaik továbbra is kiemelt helyet kapnak, szeretnék piaci részesedésüket tovább növelni mind a teljes piacon, mind a drogériákon belül és a hipermarketekhez viszonyítva is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >