Logisztikai erő és nemzetközi terjeszkedés

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 10. 01. 07:39
🎧 Hallgasd a cikket:

A Bramcke Hungary működésének egyik alapja a Debrecenben található, saját tulajdonú logisztikai központ, amely 7500 partner kiszolgálására alkalmas. A bázisban fejlett informatikai rendszerek biztosítják az árukészlet pontos nyilvántartását és a megrendelések hibamentes kezelését. Több mint ötezer termék található itt, tizenkétezer raklapnyi árukészlettel, amelynek kiszállítása jellemzően 24–48 órán belül történik. Az éves forgalom eléri a 7,8 milliárd forintot, ami jól tükrözi a logisztikai központ hatékonyságát.

A vállalat üzleti modellje a rugalmasságra, a vevőközpontú szemléletre és a folyamatos innovációra épül. Versenyképes árstratégiával, aktív marketingtámogatással és naprakész szakmai háttérrel támogatják ügyfeleiket, amit harmincfős értékesítői csapatuk munkája is erősít.

– A kiszámítható, gyors és pontos kiszolgálás, valamint a széles portfólió a hosszú távú siker alapját képezi. A hitelesség és a partnerközpontúság nem puszta jelszavak, hanem mindennapi működésünk sarokkövei – fogalmaz Szivós István ügyvezető.

A nemzetközi terjeszkedés az elmúlt években felgyorsult. Saját csapataik Németországban, Romániában, Csehországban, Szlovákiában és Olaszországban dolgoznak, emellett több mint húsz országban társ-disztribútorpartnerek képviselik márkáikat.

– Nemzetközi jelenlétünk folyamatos erősödése biztosítja, hogy a közép-európai piacon is meghatározó szereplővé váljunk. Ez a hálózat lehetővé teszi, hogy stabilitást és növekedést kínáljunk ügyfeleinknek szerte a kontinensen – mutat rá Kovács Sándor tulajdonos.

A vállalat víziója, hogy a következő években a közép-európai piac egyik legmeghatározóbb disztribútorává váljon. A cél, hogy a logisztikai kapacitások, a nemzetközi márkák és a saját brandek összehangolt fejlesztésével hosszú távon fenntartható növekedést érjenek el, miközben ügyfeleik elégedettsége továbbra is elsődleges szempont marad. (x)

Kapcsolódó cikkeink