Lipóti és Rádi Pékség: a siker kulcsa az eladások bővítése
A válság ellenére több vállalkozás is erősödni tudott. A Lipóti Pékség és a Rádi Pékség – látszólag különböző stratégiával – szép eredményt ért el tavaly.
A Lipóti Pékség a multik elől menekülve kezdett mintabolt-hálózat kiépítésébe. A siker kulcsa a minőség mellett az átgondolt, franchise partnereken keresztüli terjeszkedés volt. Ez évi 30 százalékos növekedést hoz a vállalkozásának már hosszú ideje, s bár tavaly a lendület csökkent, nem estek vissza a válságban sem.
Ezzel szemben a szektortárs Rádi Pékség örömmel válik multik partnerévé, s hogy a stratégia szintén működik, azt híven jelzi, hogy ők 2009-ben is 30 százalékos bővülést értek el, immár nem először.
A két pékség stratégiája csak az első pillantásra gyökeresen eltérő. Mindkettő sikere mögött az húzódik meg, hogy lehetővé teszi az eladások nagyléptékű bővítését – írja a Figyelő.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >