Lipóti és Rádi Pékség: a siker kulcsa az eladások bővítése
A válság ellenére több vállalkozás is erősödni tudott. A Lipóti Pékség és a Rádi Pékség – látszólag különböző stratégiával – szép eredményt ért el tavaly.
A Lipóti Pékség a multik elől menekülve kezdett mintabolt-hálózat kiépítésébe. A siker kulcsa a minőség mellett az átgondolt, franchise partnereken keresztüli terjeszkedés volt. Ez évi 30 százalékos növekedést hoz a vállalkozásának már hosszú ideje, s bár tavaly a lendület csökkent, nem estek vissza a válságban sem.
Ezzel szemben a szektortárs Rádi Pékség örömmel válik multik partnerévé, s hogy a stratégia szintén működik, azt híven jelzi, hogy ők 2009-ben is 30 százalékos bővülést értek el, immár nem először.
A két pékség stratégiája csak az első pillantásra gyökeresen eltérő. Mindkettő sikere mögött az húzódik meg, hogy lehetővé teszi az eladások nagyléptékű bővítését – írja a Figyelő.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >