Lipóti és Rádi Pékség: a siker kulcsa az eladások bővítése
A válság ellenére több vállalkozás is erősödni tudott. A Lipóti Pékség és a Rádi Pékség – látszólag különböző stratégiával – szép eredményt ért el tavaly.
A Lipóti Pékség a multik elől menekülve kezdett mintabolt-hálózat kiépítésébe. A siker kulcsa a minőség mellett az átgondolt, franchise partnereken keresztüli terjeszkedés volt. Ez évi 30 százalékos növekedést hoz a vállalkozásának már hosszú ideje, s bár tavaly a lendület csökkent, nem estek vissza a válságban sem.
Ezzel szemben a szektortárs Rádi Pékség örömmel válik multik partnerévé, s hogy a stratégia szintén működik, azt híven jelzi, hogy ők 2009-ben is 30 százalékos bővülést értek el, immár nem először.
A két pékség stratégiája csak az első pillantásra gyökeresen eltérő. Mindkettő sikere mögött az húzódik meg, hogy lehetővé teszi az eladások nagyléptékű bővítését – írja a Figyelő.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >