Lipóti és Rádi Pékség: a siker kulcsa az eladások bővítése
A válság ellenére több vállalkozás is erősödni tudott. A Lipóti Pékség és a Rádi Pékség – látszólag különböző stratégiával – szép eredményt ért el tavaly.
A Lipóti Pékség a multik elől menekülve kezdett mintabolt-hálózat kiépítésébe. A siker kulcsa a minőség mellett az átgondolt, franchise partnereken keresztüli terjeszkedés volt. Ez évi 30 százalékos növekedést hoz a vállalkozásának már hosszú ideje, s bár tavaly a lendület csökkent, nem estek vissza a válságban sem.
Ezzel szemben a szektortárs Rádi Pékség örömmel válik multik partnerévé, s hogy a stratégia szintén működik, azt híven jelzi, hogy ők 2009-ben is 30 százalékos bővülést értek el, immár nem először.
A két pékség stratégiája csak az első pillantásra gyökeresen eltérő. Mindkettő sikere mögött az húzódik meg, hogy lehetővé teszi az eladások nagyléptékű bővítését – írja a Figyelő.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >