Lindt csokoládébolt a weben
A svájci Lindt & Sprüngli csokoládéi a világ legkedveltebb édességei közé tartoznak. Nemrég, többek közt az IBM és a CrossView közreműködésével létrehozták felhőalapú webáruházukat, amelyben több mint 600 cikkelemet vonultatnak fel. A legfrissebb kereskedelmi technológiákat és digitális vívmányokat is alkalmazó áruház a személyes vevőkapcsolatokra és ajánlatokra helyezi a hangsúlyt. A szoftver rugalmasságot biztosít a gyors akciók és a szezonális ajánlatok megjelenítéséhez is. A Lindt vállalat mindenben el akarja bűvölni vásárlóit, a csokoládék íze, textúrája, csomagolása, választéka ugyanolyan fontos, mint a választás és vásárlás körülményei, hangulata, könnyedsége vagy épp a fizetés egyszerűsége.
– Az a célunk, hogy vevőink a vásárlás és fogyasztás minden pillanatát élvezzék – vallja Thomas Linemayr, a Lindt USA elnök-vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >Az évtized legnagyobb üzletét kötötte meg az ERSTE Nyíltvégű Ingatlan Befektetési Alap a HelloParks két raktárcsarnokának megvásárlásával
A hazai ipari ingatlanpiac valaha volt legnagyobb egyedi ügylete keretében,…
Tovább olvasom >A DHL Csoport tavalyi nyeresége 9 százalékkal csökkent, idén 8 ezer munkahelyet megszüntet Németországban
A német postai és logisztikai vállalat, a DHL Csoport tavalyi…
Tovább olvasom >