Limitált kiadású sörökkel ünnepli 175. születésnapját a Carlsberg
A dán sörgyár, a Carlsberg exkluzív söröket dob piacra fennállásának 175. évfordulója alkalmából. A vállalat saját kutatólaboratóriumában fejlesztett limitált kiadású italok csak bizonyos piacokon lesznek kaphatók.
Az ünnepre megjelent sörök között megjelent egy csillogó, száraz és sima Carlsberg brut, mely a cég gyűjteményéből származó Montrachet élesztővel készült. A frissítő hatás és az egyedülállóan „roppanós” befejezés kedvéért ital japán citromot, azaz yuzut, grapefruitot és rózsavizet is tartalmaz.
A második ital a Carlsberg Barrel Aged Lager, amely 175 napig érlelődött dán whiskey-hordóban a finom, telt és tőzeges íz érdekében.
A gyártó egy – rozsmaláta hozzáadása nélkül – 100%-ban búzamalátát tartalmazó búzasört is kínál. A sima, enyhén „boros ízű” sör a Carlsberg szerint kizárólag búzamalátával készült és Nelson Sauvin komlóval „szárazkomlózású”.
Kapcsolódó cikkeink
A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >Egyre népszerűbb a sör alkoholmentes változata Németországban
Egészségügyi okokból, az íze miatt, vagy szimplán a választás szabadsága…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >