Limitált kiadású Selena Gomez Oreo kekszeket dob piacra a Mondelēz
A Mondelēz International bejelentette, hogy júniusban limitált kiadású Selena Gomez Oreo kekszet hoz forgalomba, amelyet a világsztár kedvenc gyerekkori itala, a horchata inspirált – adta hírül az ESM.

Selena Gomez a limitált kiadású Selena Gomez OREO kekszszel
A Selena által megálmodott ízkombináció egyszerre édes és fűszeres: a csokoládé- és fahéjízű kekszlapok között egy réteg fahéjas-csokoládés krém és egy édesített sűrített tej ízű réteg található, fahéjas cukor darabokkal gazdagítva.
– Gyerekként imádtam az Oreót, így különleges élmény volt saját ízesítést alkotni. A fahéj a horchata ízvilágát idézi, és remélem, a rajongóim is szeretni fogják – nyilatkozta Gomez. Gomez a rajongóira gondolva hat egyedi dombornyomott mintával – köztük egy olyannal, amelyen a „Selenators” felirat szerepel – is igyekezett egyediséget vinni a kekszekbe.

Minden egyes csomag limitált kiadású Selena Gomez Oreo keksz tartalmaz egyet a rajongók – a Selenatorok – számára tervezett hat egyedi dombornyomott minta közül
Külön érdekesség, hogy minden harmadik csomagban megtalálható egy Oreo, amelyen Selena Gomez saját aláírása szerepel – erre korábban még nem volt példa a márka történetében.
Az Oreo márka június 2-án indítja az előrendelést az Egyesült Államokban, a hivatalos honlapon, a bolti forgalmazás pedig június 9-én veszi kezdetét. Az együttműködés részeként az Oreo támogatást nyújt a Rare Impact Fund számára is, amelyet Selena 2020-ban alapított a fiatalok mentális egészségének támogatására világszerte.
Kapcsolódó cikkeink
Márka Szőlő-Vattacukor ízű szénsavas üdítőital
A kezdetben limitált kiadású Szőlő-vattacukor termékünk a nagy érdeklődésre való…
Tovább olvasom >Áremelkedésre figyelmeztet a Mondelēz az amerikai egészségügyi reformok okán
Dirk van de Put, a Mondelēz vezérigazgatója szerint az Egyesült…
Tovább olvasom >A Milka csokoládék kisebbek lesznek a kakaó drágulása miatt
A csokoládék gyártásában világszerte érezhető változások zajlanak, mivel a kakaó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch
Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel…
Tovább olvasom >KSH: a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,6, a májusit 0,1 százalékkal haladták meg
2025. júniusban a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >