Limitált kiadású italt dob piacra a Coca-Cola az Oreóval együttműködve
A Coca-Cola az Oreóval összefogva vezet be a piacra új limitált kiadású italt, melynek íze a Coca-Coláé benne „ízletes” Oreo-jegyekkel.
A Coca-Cola Oreo Zero Sugar Limited Edition az Egyesült Királyság valamennyi nagyobb ületében, továbbá a Pizza Expressnél, a Popeyes és a Slim Chickens éttermekben lesz elérhető szeptember elejétől – közölte az üdítőgyártó.
Az ital a márkák szándéka szerint „magával ragadó és elegáns” csomagolásán Oreo keksz dombornyomás és egymásra helyezett Coca Cola palackok szerepelnek.
A barátság kedvéért
A kampány célja digitális élményeken keresztül előmozdítani a határokon átívelő kapcsolatokat.
Ezért az Oreo és a Coca Cola létrehozott egy „Bestie Mode” exkluzív platformot és a Spotify-jal együtt egy maga nemében egyedi zenei élményt, melyben a barátok zenei ízlése egyesülhet. A platformot a a csomagoláson található QR-kód beolvasásával ismerhetik meg a rajongók megismerhetik, ahol zenei preferenciáikat is szinkronba hozhatják. A Spotify Free felhasználók a platformon belüli promóció útján szintén meghívást kapnak a „Bestie Mode” megélésére – mondta el a Coca-Cola.
A Spotify-fiókhoz való csatlakozást követően a felhasználók néhány kérdés megválaszolásával megmutathatják, milyen a zenei ízlésük a barátokéhoz képest, melyek ötvözésével egy generált playlistet kapnak.
Új termékek ünneplése
Oana Vlad, a The Coca Cola Company márkastratégiáért felelős globális alelnöke kijelentette: – Az Oreo játékosságát és a Coca Cola varázsát összehozni lehet, hogy váratlan, de egyben helyes is, hiszen márkáink oly sok mindenben hasonlítanak egymásra.
A QR-kód egy interaktív térképet is megnyit, amelyeb minden olyan hely látható, ahol az ital készleten van.
Eugenia Zalis, a Mondelēz International Oreo globális marketing- és márkavezetője hozzátette:
– Az Oreónál arra törekszünk, hogy új módokon hozzuk lázba a fogyasztókat, és ezzel az együttműködéssel valóban magasra tettük a lécet.
– Az Oreo és a Coca Cola között létrejött „legjobb barátság” játékos módon hozza össze rajongóinkat, és ünnepli a kapcsolat és az összetartozás erejét. Alig várjuk, hogy lássuk a kampányra adott reakciókat, és reméljük, hogy a rajongók izgatottan várják a két klasszikus legújabb összefonódását.”
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >Fenntartható mezőgazdasági startupba fektetett a Mondelēz Észtországban
A Mondelēz International az észtországi székhelyű eAgronom nevű regeneratív mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola
A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös…
Tovább olvasom >További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Jön a III. Employer Branding Konferencia – A jövő már jelen?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés.…
Tovább olvasom >