Limitált kiadású italt dob piacra a Coca-Cola az Oreóval együttműködve
A Coca-Cola az Oreóval összefogva vezet be a piacra új limitált kiadású italt, melynek íze a Coca-Coláé benne „ízletes” Oreo-jegyekkel.
A Coca-Cola Oreo Zero Sugar Limited Edition az Egyesült Királyság valamennyi nagyobb ületében, továbbá a Pizza Expressnél, a Popeyes és a Slim Chickens éttermekben lesz elérhető szeptember elejétől – közölte az üdítőgyártó.
Az ital a márkák szándéka szerint „magával ragadó és elegáns” csomagolásán Oreo keksz dombornyomás és egymásra helyezett Coca Cola palackok szerepelnek.
A barátság kedvéért
A kampány célja digitális élményeken keresztül előmozdítani a határokon átívelő kapcsolatokat.
Ezért az Oreo és a Coca Cola létrehozott egy „Bestie Mode” exkluzív platformot és a Spotify-jal együtt egy maga nemében egyedi zenei élményt, melyben a barátok zenei ízlése egyesülhet. A platformot a a csomagoláson található QR-kód beolvasásával ismerhetik meg a rajongók megismerhetik, ahol zenei preferenciáikat is szinkronba hozhatják. A Spotify Free felhasználók a platformon belüli promóció útján szintén meghívást kapnak a „Bestie Mode” megélésére – mondta el a Coca-Cola.
A Spotify-fiókhoz való csatlakozást követően a felhasználók néhány kérdés megválaszolásával megmutathatják, milyen a zenei ízlésük a barátokéhoz képest, melyek ötvözésével egy generált playlistet kapnak.
Új termékek ünneplése
Oana Vlad, a The Coca Cola Company márkastratégiáért felelős globális alelnöke kijelentette: – Az Oreo játékosságát és a Coca Cola varázsát összehozni lehet, hogy váratlan, de egyben helyes is, hiszen márkáink oly sok mindenben hasonlítanak egymásra.
A QR-kód egy interaktív térképet is megnyit, amelyeb minden olyan hely látható, ahol az ital készleten van.
Eugenia Zalis, a Mondelēz International Oreo globális marketing- és márkavezetője hozzátette:
– Az Oreónál arra törekszünk, hogy új módokon hozzuk lázba a fogyasztókat, és ezzel az együttműködéssel valóban magasra tettük a lécet.
– Az Oreo és a Coca Cola között létrejött „legjobb barátság” játékos módon hozza össze rajongóinkat, és ünnepli a kapcsolat és az összetartozás erejét. Alig várjuk, hogy lássuk a kampányra adott reakciókat, és reméljük, hogy a rajongók izgatottan várják a két klasszikus legújabb összefonódását.”
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Együttműködésre lépett a Heineken az Ellen MacArthur Alapítvánnyal
Az újrahasználható csomagolások széles körű elterjedésének elősegítése végett csatlakozott az…
Tovább olvasom >Limitált kiadású Selena Gomez Oreo kekszeket dob piacra a Mondelēz
A Mondelēz International bejelentette, hogy júniusban limitált kiadású Selena Gomez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Európai Bizottság követeli az árréscsökkentés eltörlését
Az Európai Bizottság kötelezettségszegési eljárást indított Magyarország ellen az élelmiszerekre,…
Tovább olvasom >Nagy István: beláthatatlanok a műhús terjedésének következményei
A műhús terjedésének következményei beláthatatlanok, térnyerése mind a termelőket, mind…
Tovább olvasom >Az OTP Travel második alkalommal kapta meg a Travelife Partner minősítést
Az OTP Travel ismét elnyerte a Travelife Partner szintű nemzetközi…
Tovább olvasom >