Limitált kiadású italt dob piacra a Coca-Cola az Oreóval együttműködve
A Coca-Cola az Oreóval összefogva vezet be a piacra új limitált kiadású italt, melynek íze a Coca-Coláé benne „ízletes” Oreo-jegyekkel.
A Coca-Cola Oreo Zero Sugar Limited Edition az Egyesült Királyság valamennyi nagyobb ületében, továbbá a Pizza Expressnél, a Popeyes és a Slim Chickens éttermekben lesz elérhető szeptember elejétől – közölte az üdítőgyártó.
Az ital a márkák szándéka szerint „magával ragadó és elegáns” csomagolásán Oreo keksz dombornyomás és egymásra helyezett Coca Cola palackok szerepelnek.
A barátság kedvéért
A kampány célja digitális élményeken keresztül előmozdítani a határokon átívelő kapcsolatokat.
Ezért az Oreo és a Coca Cola létrehozott egy „Bestie Mode” exkluzív platformot és a Spotify-jal együtt egy maga nemében egyedi zenei élményt, melyben a barátok zenei ízlése egyesülhet. A platformot a a csomagoláson található QR-kód beolvasásával ismerhetik meg a rajongók megismerhetik, ahol zenei preferenciáikat is szinkronba hozhatják. A Spotify Free felhasználók a platformon belüli promóció útján szintén meghívást kapnak a „Bestie Mode” megélésére – mondta el a Coca-Cola.
A Spotify-fiókhoz való csatlakozást követően a felhasználók néhány kérdés megválaszolásával megmutathatják, milyen a zenei ízlésük a barátokéhoz képest, melyek ötvözésével egy generált playlistet kapnak.
Új termékek ünneplése
Oana Vlad, a The Coca Cola Company márkastratégiáért felelős globális alelnöke kijelentette: – Az Oreo játékosságát és a Coca Cola varázsát összehozni lehet, hogy váratlan, de egyben helyes is, hiszen márkáink oly sok mindenben hasonlítanak egymásra.
A QR-kód egy interaktív térképet is megnyit, amelyeb minden olyan hely látható, ahol az ital készleten van.
Eugenia Zalis, a Mondelēz International Oreo globális marketing- és márkavezetője hozzátette:
– Az Oreónál arra törekszünk, hogy új módokon hozzuk lázba a fogyasztókat, és ezzel az együttműködéssel valóban magasra tettük a lécet.
– Az Oreo és a Coca Cola között létrejött „legjobb barátság” játékos módon hozza össze rajongóinkat, és ünnepli a kapcsolat és az összetartozás erejét. Alig várjuk, hogy lássuk a kampányra adott reakciókat, és reméljük, hogy a rajongók izgatottan várják a két klasszikus legújabb összefonódását.”
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Limitált kiadású Selena Gomez Oreo kekszeket dob piacra a Mondelēz
A Mondelēz International bejelentette, hogy júniusban limitált kiadású Selena Gomez…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >