Limitált kiadású Coca-Cola Zero
A Coca-Cola és a Disney globális együttműködésének köszönhetően a Coca-Cola limitált kiadású csomagolásán Star Wars-karaktereket felvonultató termékeket vezet be a piacra, hogy ezzel ünnepelje az utolsó Star Wars-epizód hazai, decemberi bemutatóját.
A kampányban a legnépszerűbb Coca-Cola Zero variánsok félliteres PET-palackos és fémdobozos termékei vesznek részt, amelyet TV-reklámmal, digitális kommunikációval, speciális bolti megjelenésekkel és fogyasztói promócióval támogatnak majd. A fogyasztói promóció november 1-től január 15-ig tart, ezalatt a vásárlók különleges Star Wars-nyereményeket és Star Wars ihlette hollywoodi utazást is nyerhetnek.
Bevezetés hónapja: 2019. november
Bevezetési kedvezmények és támogatások: TV-reklám, digitális kommunikáció, speciális bolti megjelenések és fogyasztói promóció
Kapcsolatfelvétel: Coca-Cola HBC Magyarország T.: 06-24-500-500
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Különleges palacksorozatot készített az Absolut a Tomorrowland 2025 tiszteletére
Az Absolut bemutatta első, limitált kiadású palack-sorozatát, amelyet a Tomorrowland…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Burn Narancs
A tűz megszelídítése megváltoztatta az emberiséget, és kiemelt minket a…
Tovább olvasom >Új ízek, új méretek – a Tarka most még több!
Bővül a Tarka tejtermékcsalád! Az igen kedvelt kisebb, 125 g-os…
Tovább olvasom >NESQUIK STRAWBERRY MILK-MIX: EPRES ÍZŰ ÍZESÍTŐ ITALPOR 350 G
Jólesne a nyári hőségben egy frissítő, gyümölcsös ízű ital? A…
Tovább olvasom >