Limitált kiadású Coca-Cola Zero
A Coca-Cola és a Disney globális együttműködésének köszönhetően a Coca-Cola limitált kiadású csomagolásán Star Wars-karaktereket felvonultató termékeket vezet be a piacra, hogy ezzel ünnepelje az utolsó Star Wars-epizód hazai, decemberi bemutatóját.
A kampányban a legnépszerűbb Coca-Cola Zero variánsok félliteres PET-palackos és fémdobozos termékei vesznek részt, amelyet TV-reklámmal, digitális kommunikációval, speciális bolti megjelenésekkel és fogyasztói promócióval támogatnak majd. A fogyasztói promóció november 1-től január 15-ig tart, ezalatt a vásárlók különleges Star Wars-nyereményeket és Star Wars ihlette hollywoodi utazást is nyerhetnek.
Bevezetés hónapja: 2019. november
Bevezetési kedvezmények és támogatások: TV-reklám, digitális kommunikáció, speciális bolti megjelenések és fogyasztói promóció
Kapcsolatfelvétel: Coca-Cola HBC Magyarország T.: 06-24-500-500
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Gyengébben teljesítettek tavaly az A-márkák a holland szupermarketekben
2024-ben 9%-kal csökkent az A-márkás termékek értékesítése a holland szupermarketekben…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Apenta+ POWER GEL
Az Apenta legújabb innovációja az Apenta+ POWER GEL energiazselé! Természetes…
Tovább olvasom >Kubu Immuno püré 100% 2-féle ízben: málna-csipkebogyó és körte-bodzabogyó
A Kubu két új, innovatív termékkel bővíti kínálatát. Az új…
Tovább olvasom >Natur’A kenyércsalád
A Lantmännen Unibake legújabb márkája, a Natur’A kenyércsalád innovatív termékekkel…
Tovább olvasom >