Limitált kiadással üdvözli a kínai újévet a Carlsberg
A Carlsberg limitált csomagolásban dobta piacra a kínai újév kezdetét jelző alkoholos italait. A címkén Victo Ngai illusztrátor alkotása díszeleg.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/02/carlsberg-marks-chinese-new-year-with-limited-edition-packaging-300x202.webp)
A Tigris Évét ünnepeljük
Victo Ngai a new yorki Illusztátorok Társasága aranyérmes művésze. A limitált csomagolás Ngai egyik festményét vette alapul. Az illusztráció hangulata a tavaszt, a zökkenőmentes újévet és az idei sikereket szeretné hangsúlyozni.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
10 millió visszaváltás a MOHU REpont rendszerében
Elérte a 10 milliót a visszaváltások száma a MOHU REpont…
Tovább olvasom >CSAOSZ Konferencia – Élelmiszer-veszteség csökkentése fenntartható csomagolással
A Csomagolási és Anyagmozgatási Országos Szövetség (CSAOSZ) a közép-európai térségben…
Tovább olvasom >Elutasította a Britvic a Carlsberg közel 4 milliárd dolláros felvásárlási ajánlatát
A brit üdítőital-gyártó Britvic visszautasította a Carlsberg Group 3,11 milliárd…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >