Limitált kiadással üdvözli a kínai újévet a Carlsberg
A Carlsberg limitált csomagolásban dobta piacra a kínai újév kezdetét jelző alkoholos italait. A címkén Victo Ngai illusztrátor alkotása díszeleg.

A Tigris Évét ünnepeljük
Victo Ngai a new yorki Illusztátorok Társasága aranyérmes művésze. A limitált csomagolás Ngai egyik festményét vette alapul. Az illusztráció hangulata a tavaszt, a zökkenőmentes újévet és az idei sikereket szeretné hangsúlyozni.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Színt vált a csomagolás, ha romlik az étel – új találmány forradalmasíthatja az élelmiszer-pazarlás elleni harcot
Három spanyol fiatal, Pilar Granado, Pablo Sosa Domínguez és Luis…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >