Limitált kiadással üdvözli a kínai újévet a Carlsberg
A Carlsberg limitált csomagolásban dobta piacra a kínai újév kezdetét jelző alkoholos italait. A címkén Victo Ngai illusztrátor alkotása díszeleg.

A Tigris Évét ünnepeljük
Victo Ngai a new yorki Illusztátorok Társasága aranyérmes művésze. A limitált csomagolás Ngai egyik festményét vette alapul. Az illusztráció hangulata a tavaszt, a zökkenőmentes újévet és az idei sikereket szeretné hangsúlyozni.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig
Az online rendelt ruhák ára nemcsak a pénztárcánkat, hanem a…
Tovább olvasom >Makó új ipari korszakba lép – indul a kínai alumíniumdobozgyár
Történelmi léptékű beruházás zajlik Makón: a kínai CPMC vállalat hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >