Lime-menta ízzel frissíti az alkoholmentes portfólióját a Dreher 24
Áprilisban új, lime-menta ízesítésű, 0,0%-os alkoholtartalmú terméket vezet piacra a Dreher 24.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/04/Kepernyofoto-2023-04-13-12.09.10.png)
Új alkoholmentes termék
Az ízesített és nem ízesített alkoholmentes sörök évek óta egyre népszerűbbek a hazai fogyasztók körében, akik a kategóriába érkező új termékek felé is nagy nyitottsággal fordulnak. A harmonikusan édes és közben enyhén keserű, savanykás ízű Dreher 24 Lime-menta izgalmas alternatíva a felfrissüléshez.
Az új, egységes csomagolásban megjelenő Dreher 24 legújabb variánsának kerek ízharmóniáját a lime és menta illata egészíti ki.
„Idén is szerettünk volna egy izgalmas újdonsággal bővíteni az ízesített Dreher 24 portfóliót, így született meg az új Dreher 24 Lime-menta, ami tökéletes kombinációja a lime citrusos és a menta hűsítően frissítő ízének”
– mondta Juhász Regina, a Dreher 24 márkamenedzsere. Az ízesített alkoholmentes sörök forgalma tavaly 9,5%-kal nőtt, ez összesen 312 ezer hektolitert jelentett a magyar piacon. A kategória így már a sörpiac teljes belföldi értékesítésének mintegy 5%-át teszi ki.*
A Dreher Sörgyárak elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás mellett, amelyet a 14 éve futó Ésszel iszom programjával támogat. A felelős alkoholfogyasztás elvét párbeszéd kezdeményezésével, változatos offline és online eszközökkel támogatják, miközben változatos alkoholmentes sör alternatívákat is kínálnak fogyasztóiknak. Emellett a vállalat elkötelezte magát, hogy 2030-ra a termékválasztékának 20%-a alkoholmentes termékekből álljon.
Az új íz bevezetését TV reklám, közterületi és digitális kommunikáció, PR, erős bolti kommunikáció, valamint mintaszórás támogatja.
*források: Magyar Sörgyártók Szövetsége, 2022-es éves jelentés
Kapcsolódó cikkeink
Felvették a cseh szellemi örökség listájára a csehországi sörkultúrát
Felvették a cseh szellemi kulturális örökség listájára a csehországi sörkultúrát…
Tovább olvasom >Közel 5 milliárd euróval járul hozzá a spanyol gazdasághoz a Heineken
A Heineken 2023-ban 4,84 milliárd euróval járult hozzá a spanyol…
Tovább olvasom >Cseh sörgyárak nem szállítanak Oroszországba
A cseh sörgyárak nem szállítanak sört Oroszországba, többségük már 2022…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >