Lifebuoy-adomány az OMSZ-nek
Több mint 4,5 millió forint értékű, közel 4600 darab higiénikus kézgél adományozásával segíti az Országos Mentőszolgálat munkáját az Unilever által Európában és Magyarországon újra bevezetett kézhigiéniai márka, a Lifebuoy.
– A Lifebuoynak már 1894 óta az a küldetése, hogy alapjaiban változtassa meg a kézmosási és a kézhigiéniai szokásokat világszerte, így Dél-Amerikától Afrikán és Indián át Indonéziáig már több mint 60 országban segít elérhetővé tenni a megfelelő kézhigiéniát. Nagy öröm számunkra, hogy a márka magyarországi újrabevezetése kapcsán a járvány elleni harc frontvonalában dolgozó mentőket segíthetjük – mondta Takács Linda, az Unilever Szépségápolási Kategóriáért felelős magyarországi vezetője.
Az OMSZ-nek adományozott Lifebuoy Total higiénikus kézgél termékek antibakteriális összetevőt, alkoholt, valamint E- és B3-vitamint tartalmazó formulája segít eltávolítani a baktériumokat és megvédeni a kezeket a kiszáradástól. //
Kapcsolódó cikkeink
Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >Sok tonnányi segítség: higiéniai papírtermék-adomány a legkiszolgáltatottabbaknak
Több ezer rászoruló gyermeket, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat esélyteremtő gyermekprogramjainak intézményeit,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Provident: magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből
A magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből, a…
Tovább olvasom >Továbbra is stabil a hazai munkaerőpiac
Továbbra is stabil a hazai munkaerőpiac, a foglalkoztatottak száma évek…
Tovább olvasom >Századvég: javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése júliusban
Javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése és a vállalatok…
Tovább olvasom >