Lidl: zöldséget és gyümölcsöt újrahasznosítható, hálós szatyorba
A Lidl mind a 119 dániai üzletében – a dániai kereskedelmi cégek közül elsőként – újrahasznosítható hálós szatyrokat kínál a zöldség- és gyümölcsvásárláshoz. A cég egyszer használatos műanyagok kivezetését és újrahasznosítható alternatívák bevezetését célzó stratégiájának részeként indított kezdeményezés révén várhatóan 20 százalékkal csökken majd az e célból fogyó, egyszer használatos nejlonzacskók száma.
Az új hálós szatyrok párja 5 dán koronába kerül és mosógépben mosható. A Lidl az így szerzett bevételek egy részét „Plastic Change” stratégiai partnerének adományozza. Az adomány elsősorban a gyerekek és fiatalok körében végzett ismeretterjesztést, valamint edukációs és vizuális figyelemfelkeltő kampányok kivitelezését támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Z generáció: Épphogy kijönnek a fizetésükből, mégis félretesznek
„Lusták, felelőtlenek, nem érdeklik őket a pénzügyek!” Ehhez hasonló sztereotípiákkal…
Tovább olvasom >Törökszentmiklóson nyílik a JYSK legújabb áruháza, amelynek alkalmából ismét egy civil szervezetet támogat a vállalat
Augusztus 13-án Törökszentmiklóson nyílik a JYSK legújabb áruháza, amely hazánkban…
Tovább olvasom >A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >