Lidl: zöldséget és gyümölcsöt újrahasznosítható, hálós szatyorba
A Lidl mind a 119 dániai üzletében – a dániai kereskedelmi cégek közül elsőként – újrahasznosítható hálós szatyrokat kínál a zöldség- és gyümölcsvásárláshoz. A cég egyszer használatos műanyagok kivezetését és újrahasznosítható alternatívák bevezetését célzó stratégiájának részeként indított kezdeményezés révén várhatóan 20 százalékkal csökken majd az e célból fogyó, egyszer használatos nejlonzacskók száma.
Az új hálós szatyrok párja 5 dán koronába kerül és mosógépben mosható. A Lidl az így szerzett bevételek egy részét „Plastic Change” stratégiai partnerének adományozza. Az adomány elsősorban a gyerekek és fiatalok körében végzett ismeretterjesztést, valamint edukációs és vizuális figyelemfelkeltő kampányok kivitelezését támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >Újra „Megbízható Munkaadó” lett a Lidl
A Lidl Magyarország immáron ötödik alkalommal nyerte el a Német-Magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >