Lidl: zöldséget és gyümölcsöt újrahasznosítható, hálós szatyorba
A Lidl mind a 119 dániai üzletében – a dániai kereskedelmi cégek közül elsőként – újrahasznosítható hálós szatyrokat kínál a zöldség- és gyümölcsvásárláshoz. A cég egyszer használatos műanyagok kivezetését és újrahasznosítható alternatívák bevezetését célzó stratégiájának részeként indított kezdeményezés révén várhatóan 20 százalékkal csökken majd az e célból fogyó, egyszer használatos nejlonzacskók száma.
Az új hálós szatyrok párja 5 dán koronába kerül és mosógépben mosható. A Lidl az így szerzett bevételek egy részét „Plastic Change” stratégiai partnerének adományozza. Az adomány elsősorban a gyerekek és fiatalok körében végzett ismeretterjesztést, valamint edukációs és vizuális figyelemfelkeltő kampányok kivitelezését támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >