Lidl: új kampány új partnerrel
Külföldi partnervállalata mintájára tender helyett, a Magyarországon ritka chemistry meetingek alapján választotta ki új stratégiai kommunikációs partnerét a Lidl. Az egymásra hangolódó találkozókat követően a Lidl a Carbon Groupot találta a leginkább megfelelőnek arra, hogy 2012-es új imázskommunikációs kampányát megtervezze és levezényelje.
Mivel a fogyasztói kutatások rámutattak: a Lidlnek egyértelműbben meg kell mutatnia, hogy a belistázott termékválasztékában egyre több a magyar áru (főként sajátmárkás és nem márkatermékként), az idei új kampányban ez lett a kommunikáció központi gondolata.
Ennek a gondolatnak az esszenciája az „Értéket őrzünk” kampányszlogenben öltött testet. A kampány során a fogyasztók 4 kiemelt termékkategória – hús, gyümölcs, bor, pékáru- útját követhetik végig, a kosárba kerülésig.
A kampány hitelességét alátámasztandó, a Lidl beszállítói és bolti dolgozói arcukat és nevüket adták a kreatív anyaghoz. A jelentkező dolgozók klasszikus castingfolyamat során nyerték el a szereplés lehetőségét.
A reklámfilmeket Alex Nemetz rendezte, a fotókat Kaiser Ottó készítette.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >