Lidl-sportruházat újrahasznosított műanyaghulladékból
Különleges új sportkollekciót dobott piacra a Lidl, mely nem csak stílusos, de környezetbarát is. Az időszakosan elérhető, Global Recycled Standard (GRS) tanúsított Crivit sportruházatok szálába olyan újrahasznosított műanyaghulladékot építettek be, amit strandokon és tengerparti régiókban gyűjtöttek össze.
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
Az Ocean Bound Plastic újrahasznosított anyag felhasználásával a Lidl csökkenti a műanyaghulladék mennyiségét a környezetben, és egy fenntarthatóbb alternatívát kínál vásárlóinak, akik így hozzájárulhatnak az erőforrások védelméhez, az óceánok szennyezettségének csökkentéséhez és ökoszisztémájuk megóvásához is.
A REset Plastic stratégia részeként a Lidl célul tűzte ki maga elé azt is, hogy 2025-re minden saját márkás csomagolását maximálisan újrahasznosíthatóvá tegye, és ezekben átlagosan 25%-ban újrahasznosított anyagot használjon fel. Emellett a vállalat azon is dolgozik, hogy 2025-ig 20%-kal csökkentse műanyaghasználatát azáltal, hogy optimalizálja saját márkás termékei csomagolását. //
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Megnyitotta első outlet üzletét a Lidl Csehországban
Megnyílt a Lidl első outlet formátumú üzlete Prágában, a Štěrboholy…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >