Lidl? Spar? Tesco? Esetletleg Penny vagy Coop? – a magyar vásárlók így döntöttek
A magyar vásárlók kedvence mostanság a Lidl és a Spar, őket követi a Tesco és a Penny Market, a többi boltlánc viszont kevésbé népszerű – derül ki a Napi.hu számára a Pulzus Kutató által készített friss közvélemény-kutatásból. A beszédes eredményekből kiderül az is, hogy melyik cég a nők favoritja. Ahogy az is, mi a helyzet vidéken és a fővárosban.
A legnagyobb boltláncok – Aldi, Auchan, CBA, Coop, Lidl, Penny Market, Reál, Spar, Tesco – közül a Lidl és a Spar üzleteiben költötték a legtöbbet a magyar vásárlók – derül ki a Napi.hu megbízásából a Pulzus Kutató által készített reprezentatív közvélemény-kutatásból.
Arra a kérdésre, hogy mostanában melyik kiskereskedelmi lánc boltjában költenek a legtöbbet, a válaszadók 20 százaléka mondta a Lidl-üzleteket, 19 százalékuk a Spart, 14 százalékuk a Penny Marketet, 13 százalékuk pedig a Tescót. A többi boltlánc 10 százalék alatti eredménnyel végzett a felmérésben.
Némiképp más sorrendet mutat a boltláncokat forgalmuk alapján évről évre rangsoroló Trade Magazin pár napja publikált összeállítása, amely a 2019-es bruttó forgalmuk alapján listázta a cégeket. Továbbra is a Tesco van az élen, ám a boltlánc 740 milliárd forintos tavalyi bruttó forgalma 3 százalékos visszaesést jelentett.
Az egy évvel ezelőtt megjelent rangsorban a 2018-as eredményével még negyedik Lidl feljött a második helyre az 685 milliárd forintos forgalmával. A Spar pedig 680 milliárddal megtartotta harmadik helyét. A Lidl a Cooptól vette át a második helyet, utóbbi boltlánc a 643 milliárd forintos tavalyi forgalmával a legfrissebb listán a negyedik helyen áll.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
MBH Bank: javuló gazdasági kilátások, bővülő beruházások, ugyanakkor átmenetileg növekvő infláció várható 2025-ben
Reálbér-emelkedés, stabilizálódó beruházások és a fogyasztás további élénkülése várható 2025-ben,…
Tovább olvasom >Januárban hat havi csúcsra emelkedett az euróövezeti infláció
Januárban hat hónapja a legmagasabbra, 2,5 százalékra emelkedett az euróövezeti…
Tovább olvasom >Hajápolás 2025: új irányok és piaci trendek
A hajápolási piac folyamatosan változik, ahogy a fogyasztói igények, az…
Tovább olvasom >