Lidl Plus: már a briteknél és a németeknél is!
Már az Egyesült Királyságban és Németországban is elérhető a Lidl Plus, a Lidl hűségappja.
Az alkalmazás a Lidl digitális hűség- és jutalomprogramja, amely olyan kedvezményeket nyújt, mint a kuponok, amelyekkel akár 15-50 %-kal alacsonyabb áron vásárolhatunk saját márkás termékeket; üzletkereső, heti hírlevél a hozzánk legközelebb eső üzletre aktualizálva; mozijegyek, kedvezményes konditerem-belépők és (Németországban) csökkentett energiaszámlák.
A Lidl folyamatosan terjeszti ki hűségprogramját Európában, ami most már 12 országban érhető el. 2020 végéig további országokkal bővül a lista.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
Megújult a Lidl hűségprogramja
Márciustól megújult a Lidl digitális hűségprogramja, a Lidl Plus. A…
Tovább olvasom >Az AI-t veti be a brit Tesco a vásárlói hűség növelése érdekében
Intenzíven harcol a vásárlók hűségének elnyeréséért Nagy-Britanniában a piacvezető Tesco…
Tovább olvasom >Hiper személyreszabást tesztel a Tesco az Eagle Eye-jal
A Tesco az Eagle Eye technológiai céggel hiper-személyre szabott hűségprogram…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >