A Lidl megnyitotta első amerikai üzleteit
Tíz új üzlettel kezdte meg működését a Lidl az Egyesült Államokban június közepén. Komoly reklámkampány előzte meg az eseményt, a közösségi oldalakon sikerült elérni, hogy az emberek már napokkal a nyitás előtt az új üzletláncról beszéljenek – ennek egyik fő mozgatórugója, hogy a cég a „fekete péntekhez” hasonló nagyszabású akciókkal, árleszállításokkal mutatta be az amerikai közönségnek a Lidlt. Ráadásul az első 100 vásárló minden üzletben egy díszes, fából készült pénzérmét kapott, mely valójában egy 100 dolláros ajándékkártya volt.
A látványos nyitány után a Lidl hatalmas tempóban fog terjeszkedni, jövő év nyaráig szeretné 100-ra növelni üzletei számát a tengerentúlon, a következő öt évben pedig további 500 boltot fognak átadni a közönségnek.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban az ALDI SÜD kínálatának már több mint fele növényi alapú
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyitotta első hazai üzletét a Rituals
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl négy terméke és egy termékcsaládja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stabil termés, nyomott árak – kettős képet mutat idén a magyar vöröshagyma-piac
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Mars 1 milliárd eurót fektet be az Európai Unióban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >200 forint alá esett a nyers tej ára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >