A Lidl megnyitotta első amerikai üzleteit
Tíz új üzlettel kezdte meg működését a Lidl az Egyesült Államokban június közepén. Komoly reklámkampány előzte meg az eseményt, a közösségi oldalakon sikerült elérni, hogy az emberek már napokkal a nyitás előtt az új üzletláncról beszéljenek – ennek egyik fő mozgatórugója, hogy a cég a „fekete péntekhez” hasonló nagyszabású akciókkal, árleszállításokkal mutatta be az amerikai közönségnek a Lidlt. Ráadásul az első 100 vásárló minden üzletben egy díszes, fából készült pénzérmét kapott, mely valójában egy 100 dolláros ajándékkártya volt.
A látványos nyitány után a Lidl hatalmas tempóban fog terjeszkedni, jövő év nyaráig szeretné 100-ra növelni üzletei számát a tengerentúlon, a következő öt évben pedig további 500 boltot fognak átadni a közönségnek.
Kapcsolódó cikkeink
Közös versenyen keresi Németországban a ProVeg és a Lidl a legjobb sajtalternatívákat
A Lidl Németország és a ProVeg Incubator együtt igyekeznek az…
Tovább olvasom >Tartósan olcsó ártáblát kaptak a Lidl-ben az árrésstoppal érintett termékek
Hétfőtől életbe lépett az árréstop kormányrendelet, amelynek értelmében 30 alapélelmiszer…
Tovább olvasom >Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsigó Róbert: 874 élelmiszernek csökkent az ára az árrésstopnak köszönhetően
Az új adatok szerint 874 élelmiszernek csökkent az ára az…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság vészhelyzeti tartalék felhalmozását javasolja az uniós lakosságnak
Az Európai Bizottság szerint az Európai Uniót is érintő jelenlegi…
Tovább olvasom >Magasrangú kitüntetések élelmiszer-ipari és -kereskedelmi szakemberek számára
A Magyar Köztársaság Nemzeti Ünnepéhez kapcsolódva Szommerné Egyed Linda, a…
Tovább olvasom >