A Lidl megnyitotta első amerikai üzleteit
Tíz új üzlettel kezdte meg működését a Lidl az Egyesült Államokban június közepén. Komoly reklámkampány előzte meg az eseményt, a közösségi oldalakon sikerült elérni, hogy az emberek már napokkal a nyitás előtt az új üzletláncról beszéljenek – ennek egyik fő mozgatórugója, hogy a cég a „fekete péntekhez” hasonló nagyszabású akciókkal, árleszállításokkal mutatta be az amerikai közönségnek a Lidlt. Ráadásul az első 100 vásárló minden üzletben egy díszes, fából készült pénzérmét kapott, mely valójában egy 100 dolláros ajándékkártya volt.
A látványos nyitány után a Lidl hatalmas tempóban fog terjeszkedni, jövő év nyaráig szeretné 100-ra növelni üzletei számát a tengerentúlon, a következő öt évben pedig további 500 boltot fognak átadni a közönségnek.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
EM: tovább folytatódik a visszaváltási rendszer fejlesztése
Az előző év elejétől bevezetett rendszernek köszönhetően 2025 nyarára jelentős…
Tovább olvasom >Lassulás és áremelkedés egyszerre – így alakul a tejpiac nyáron
A tejágazatban egyszerre van jelen a nemzetközi árnövekedés és a…
Tovább olvasom >Újabb probléma hozhat élelmiszer-drágulást
Súlyos következményekkel járhat a latin-amerikai agrárszektorra nézve, ha az Egyesült…
Tovább olvasom >