Lidl Nagy-Britannia: Ne sajnáld a veszteséget!
A Lidl Nagy-Britannia a hosszú távú lehetőségeket tartja szem előtt, nem pedig a rövidtávú profitot, mondta a kiskereskedő, miután közzétette, hogy a 2019-20-as üzleti évben 136 millió fontnyi veszteséget szenvedett el.
Az adózott eredmény jól tükrözi a Lidl hatalmas invesztícióit az árakba, a munkaerőbe, az üzletekbe, a logisztikába és az ellátási láncba, nyilatkozta a kiskereskedő, amely 25 éve van jelen a szigetországban.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Karácsony előtt még tíz új üzletet nyit a Lidl az Egyesült Királyságban
Hálózatbővítési programot jelentett be a Lidl az Egyesült Királyságban, melynek…
Tovább olvasom >Ismét menhelyi állatok élelmezését segíti a Lidl
Sikeresen zárult a Lidl Magyarország 13. Telitálka kampánya, melyet az…
Tovább olvasom >Állatjólét terén Németországban az ALDI Süd és a Kaufland jár az élen
Állatjóléti törekvések terén a német élelmiszer-kiskereskedelmi láncok közül az ALDI…
Tovább olvasom >További cikkeink
Érdemes a hazai szárnyasokat választani Márton-nap alkalmából
Idén sem hiányozhat a Márton napi asztalról a libapecsenye. A…
Tovább olvasom >Márton-nap előtt: drágulásra számíthatunk a liba és kacsa esetében?
November 11-én, Szent Márton napján a hagyomány szerint libát illik…
Tovább olvasom >Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >