Lidl Nagy-Britannia: Ne sajnáld a veszteséget!
A Lidl Nagy-Britannia a hosszú távú lehetőségeket tartja szem előtt, nem pedig a rövidtávú profitot, mondta a kiskereskedő, miután közzétette, hogy a 2019-20-as üzleti évben 136 millió fontnyi veszteséget szenvedett el.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2019/11/Lidl_supermarket_Shop_ST-5-1-300x200.jpg)
Csak előre néznek
Az adózott eredmény jól tükrözi a Lidl hatalmas invesztícióit az árakba, a munkaerőbe, az üzletekbe, a logisztikába és az ellátási láncba, nyilatkozta a kiskereskedő, amely 25 éve van jelen a szigetországban.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílik a Lidl első szerszám-mintaboltja Biatorbágyon
A Lidl üzletlánc az ezen a héten nyitja meg első…
Tovább olvasom >Új Lidl nyílt Pécsett
Áprilisban Pécsett, a Kertváros központjában nyitotta meg a Lidl 204. magyarországi…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország állásfoglalása a GVH által indított versenyfelügyeleti eljárással kapcsolatban
A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által megindított versenyfelügyeleti eljárással…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >