Lidl Nagy-Britannia: Ne sajnáld a veszteséget!
A Lidl Nagy-Britannia a hosszú távú lehetőségeket tartja szem előtt, nem pedig a rövidtávú profitot, mondta a kiskereskedő, miután közzétette, hogy a 2019-20-as üzleti évben 136 millió fontnyi veszteséget szenvedett el.

Csak előre néznek
Az adózott eredmény jól tükrözi a Lidl hatalmas invesztícióit az árakba, a munkaerőbe, az üzletekbe, a logisztikába és az ellátási láncba, nyilatkozta a kiskereskedő, amely 25 éve van jelen a szigetországban.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton átúszás
Közeledik Magyarország egyik legnépszerűbb szabadidősport-eseménye, a 43. Lidl Balaton-átúszás. Több,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezer vízügyi szakember dolgozik az aszály elleni küzdelemben
Országszerte ezer vízügyi szakember dolgozik az aszály elleni küzdelemben és…
Tovább olvasom >Hazánk újra mentes a magas patogenitású madárinfluenzától
Magyarország ismét madárinfluenzától mentesnek minősül az Állategészségügyi Világszervezet (WOAH) előírásai…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >