Lidl Nagy-Britannia: Ne sajnáld a veszteséget!
A Lidl Nagy-Britannia a hosszú távú lehetőségeket tartja szem előtt, nem pedig a rövidtávú profitot, mondta a kiskereskedő, miután közzétette, hogy a 2019-20-as üzleti évben 136 millió fontnyi veszteséget szenvedett el.

Csak előre néznek
Az adózott eredmény jól tükrözi a Lidl hatalmas invesztícióit az árakba, a munkaerőbe, az üzletekbe, a logisztikába és az ellátási láncba, nyilatkozta a kiskereskedő, amely 25 éve van jelen a szigetországban.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Újra „Megbízható Munkaadó” lett a Lidl
A Lidl Magyarország immáron ötödik alkalommal nyerte el a Német-Magyar…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >IGD: tovább erősödik a diszkontok szerepe
Az IGD legfrissebb, 2029-ig szóló ötéves előrejelzése szerint a diszkontláncok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >