Lidl Magyarország: Jelentős bevétel- és nyereségnövekedés a 2023-as pénzügyi évben
A Lidl Magyarország Bt. jelentős növekedést ért el a 2023. március 1. és 2024. február 29. közötti pénzügyi évben, amint azt a cég szerdán közzétett jelentése is alátámasztja. A vállalat nettó bevétele 1 159,2 milliárd forintra nőtt, ami 19%-os emelkedést jelent az előző évhez képest. Ez a növekedés összhangban van az eladott áruk beszerzési értékének emelkedésével, amely 854,3 milliárd forintot tett ki. Ez arra utal, hogy a Lidl nem hárította át nagyobb mértékben a beszállítói áremeléseket a vásárlókra.

A Lidl nem hárította át nagyobb mértékben a beszállítói áremeléseket a vásárlókra
A személyi jellegű ráfordítások is jelentősen, 25,3%-kal növekedtek, elérve a 71,8 milliárd forintot. A dolgozói létszám átlagosan 7 292 fő volt, ami enyhe csökkenést jelent a tavalyi 7 361 fős létszámhoz képest.
Az adók sora 60,7 milliárd forintra rúgott, amely magában foglalja a kiskereskedelmi különadót is. Ez az összeg 10 milliárd forinttal haladta meg az előző évi értéket. A jelentés hangsúlyozza, hogy „a tárgyévben fizetett kiskereskedelmi adó kivételes nagyságú és előfordulású ráfordításnak minősült.”
Ennek ellenére a Lidl Magyarország 26,8 milliárd forintos nyereséggel zárta a pénzügyi évet, ami 6%-os növekedést jelent az előző évhez képest. Ez az eredmény a vállalat sikeres működését és növekedési stratégiáját tükrözi a kihívásokkal teli piaci környezetben.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >Teljes teltház: a féltáv is betelt, minden rekordot megdöntve közel 13 000 nevező a 43. LIDL Balaton-átúszáson
Négy héttel a rajt előtt a 43. LIDL Balaton-átúszás összes…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >