Lidl: kiemelt szerepben a magyar beszállítók
Az 1930-as években, Németországban alapított Lidl Magyarországon közel 170 áruházzal van jelen, és több mint 5000 munkavállalót foglalkoztat. A cég termékeinek több mint 60 százalékát hazai beszállítóktól szerzi be, a magyar gazdaság elkötelezett támogatója.

Tőzsér Judit
vállalati kommunikációs vezető
Lidl Magyarország
A Lidl Magyarország számára kiemelt fontosságú a hazai beszállítók körének bővítése és szortimentjének színesítése. Ennek érdekében a Lidl 2016-ban „Beszállítói Akadémia” címen indított eseménysorozatot, amelynek állomásai az ország különböző részeit érintik, és égisze alatt 2017-ben is több programra került sor. Az iparágilag tematizált rendezvények során a potenciális új beszállítók az adott beszállítói körre fókuszáló előadásokat hallgathatnak meg, illetve megismerkedhetnek a csatlakozás feltételeivel, és lehetőségük nyílik az adott témában B2B tárgyalásokra, személyes beszélgetésekre a Lidl képviselőivel.
Közel 15 millió palack magyar bort értékesített a Lidl Magyarország 2017-ben, amelynek mintegy felét exportálta. A cég tavaly is megrendezte a Lidl Wine Expo Hungaryt, ahol 21 borvidék 366-féle bora közül választották ki a nemzetközi szakértők azokat, amelyek 2018-ban kerülnek majd fel Európa-szerte a Lidl áruházak polcaira.
– A rendezvény célja, hogy a magyar borok Európán belüli népszerűsítésével támogassuk a hazai bortermelőket, aminek eredményeként tavaly 14,9 millió palack bort értékesítettünk, és mintegy 7 millió palack bort exportáltunk a magyar borászatokból Európába az áruházláncon keresztül – mondja Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország Bt. PR-vezetője.
A Lidl Magyarország országos szinten egyedülálló ütemben és mértékben növelte munkavállalóinak bérét: 2018. március 1-jével átlagosan 20%-kal emelte bolti és raktári fizikai munkavállalói munkabérét, így 2016 januárja óta összesen 52%-os béremelést valósított meg.
A Lidl fontos célkitűzése az ökológiai lábnyom csökkentése. Idén fokozatosan csökkenti a műanyag csomagolás mértékét saját márkás termékein. //
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >Teljes teltház: a féltáv is betelt, minden rekordot megdöntve közel 13 000 nevező a 43. LIDL Balaton-átúszáson
Négy héttel a rajt előtt a 43. LIDL Balaton-átúszás összes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Új visszaváltási rendszert vezetett be az Auchan Románia Bukarestben
Az Auchan Románia új, tömeges visszagyűjtésre alkalmas visszaváltó rendszert indított…
Tovább olvasom >Megvette a Danone a belga The Akkermansia Company-t
A Danone meg nem nevezett összegért vásárolta meg a bélflóra-egészség…
Tovább olvasom >