Lidl: fókuszban az egészségtudatosság
Átlagosan húsz százalékkal csökkenti saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig a Lidl. Annak érdekében, hogy a vállalat egészségtudatos tervei minél nagyobb figyelmet kapjanak, az áruházlánc együttműködési megállapodást írt alá a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségével (MDOSZ).
A március 7-én kötött megállapodás értelmében a Lidl és az MDOSZ figyelemfelhívó aktivitásokkal, tematikus aloldallal, tájékoztató anyagokkal, receptekkel segítik majd a fogyasztókat a tudatos táplálkozás témakörében.
A vállalat fejlesztései eddig is számos termék esetében eredményeztek jelentős só- és cukorcsökkenést változatlan ízélmény mellett, 2025-re pedig 20%-kal kevesebb cukor- és sótartalommal kerülnek a polcokra a saját márkás termékek. Az áruházlánc arra is törekszik, hogy minél több terméke tartalmazzon természetes összetevőket, tartósítószerek, ízfokozók, adalékanyagok és színezékek hozzáadása nélkül. //
Kapcsolódó cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >A magyar élelmiszeripar jövője: fenntartható innováció
A mai fogyasztó egyre tudatosabb, egészség- és környezettudatossággal közelít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >