Lidl: fókuszban az egészségtudatosság
Átlagosan húsz százalékkal csökkenti saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig a Lidl. Annak érdekében, hogy a vállalat egészségtudatos tervei minél nagyobb figyelmet kapjanak, az áruházlánc együttműködési megállapodást írt alá a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségével (MDOSZ).
A március 7-én kötött megállapodás értelmében a Lidl és az MDOSZ figyelemfelhívó aktivitásokkal, tematikus aloldallal, tájékoztató anyagokkal, receptekkel segítik majd a fogyasztókat a tudatos táplálkozás témakörében.
A vállalat fejlesztései eddig is számos termék esetében eredményeztek jelentős só- és cukorcsökkenést változatlan ízélmény mellett, 2025-re pedig 20%-kal kevesebb cukor- és sótartalommal kerülnek a polcokra a saját márkás termékek. Az áruházlánc arra is törekszik, hogy minél több terméke tartalmazzon természetes összetevőket, tartósítószerek, ízfokozók, adalékanyagok és színezékek hozzáadása nélkül. //
Kapcsolódó cikkeink
A csodadiéták veszélyesebbek, mint hinnénk
A gyors fogyást ígérő csodadiéták sokak számára csábító megoldást jelenthetnek,…
Tovább olvasom >Mitől lesz egy reggeli igazán tápláló? – Tippek az egészséges napkezdéshez
A reggeli az egyik legfontosabb étkezés, amely kulcsszerepet játszik testünk…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország 4. alkalommal nyerte el a Top Employer díjat
A Lidl Magyarország sorozatban negyedik alkalommal nyerte el a Top…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >