Lidl: fókuszban az egészségtudatosság
Átlagosan húsz százalékkal csökkenti saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig a Lidl. Annak érdekében, hogy a vállalat egészségtudatos tervei minél nagyobb figyelmet kapjanak, az áruházlánc együttműködési megállapodást írt alá a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségével (MDOSZ).
A március 7-én kötött megállapodás értelmében a Lidl és az MDOSZ figyelemfelhívó aktivitásokkal, tematikus aloldallal, tájékoztató anyagokkal, receptekkel segítik majd a fogyasztókat a tudatos táplálkozás témakörében.
A vállalat fejlesztései eddig is számos termék esetében eredményeztek jelentős só- és cukorcsökkenést változatlan ízélmény mellett, 2025-re pedig 20%-kal kevesebb cukor- és sótartalommal kerülnek a polcokra a saját márkás termékek. Az áruházlánc arra is törekszik, hogy minél több terméke tartalmazzon természetes összetevőket, tartósítószerek, ízfokozók, adalékanyagok és színezékek hozzáadása nélkül. //
Kapcsolódó cikkeink
Funkcióval telített frissítők
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mit tehetünk szülőként az iskolai menza és a büfé világán túl?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újabb 100 millió forintnyi adomány a Lidltől a Heim Pál Gyermekkórháznak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jövőre végre beindulhat a magyar gazdaság növekedése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nem változott az infláció augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Fitch javította idei globális GDP-növekedési előrejelzését
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >