Lidl: fókuszban az egészségtudatosság
Átlagosan húsz százalékkal csökkenti saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig a Lidl. Annak érdekében, hogy a vállalat egészségtudatos tervei minél nagyobb figyelmet kapjanak, az áruházlánc együttműködési megállapodást írt alá a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségével (MDOSZ).
A március 7-én kötött megállapodás értelmében a Lidl és az MDOSZ figyelemfelhívó aktivitásokkal, tematikus aloldallal, tájékoztató anyagokkal, receptekkel segítik majd a fogyasztókat a tudatos táplálkozás témakörében.
A vállalat fejlesztései eddig is számos termék esetében eredményeztek jelentős só- és cukorcsökkenést változatlan ízélmény mellett, 2025-re pedig 20%-kal kevesebb cukor- és sótartalommal kerülnek a polcokra a saját márkás termékek. Az áruházlánc arra is törekszik, hogy minél több terméke tartalmazzon természetes összetevőket, tartósítószerek, ízfokozók, adalékanyagok és színezékek hozzáadása nélkül. //
Kapcsolódó cikkeink
A fenntarthatóság a söripart is elérte
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kolbászok, szalámik, taktikák
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Még 10 napig lehet indulni az OKOSTÁNYÉR® Országos Diák Tudáspróbán
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szálltunk rendelkezésükre! (1. rész)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe októberben, rekordközeli gabonakészletek várhatóak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szigorodnak az uniós előírások az élelmiszer-adalékanyagokra – új szabályok a tartósítószerek és édesítőszerek használatában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


