A Lidl vezeti a brit versenyt
A Lidl öt negyedéve töretlenül a leggyorsabban fejlődő üzletlánc Angliában, a cég eladásai az elmúlt évben 15,1%-kal nőttek. A diszkontlánc ezzel 5,2%-os piaci részesedést tudhat a magáénak a szigetországban. Elemzők szerint az új boltnyitások mozgatták elsősorban a gyors növekedést, mellyel új vásárlókat tudott a Lidl magához csábítani. A harmadik negyedév három hónapjában mintegy 10,6 millió háztartást értek el – az üzletláncban legkevesebb egyszer vásárlókat vették számon.
Az Aldi 13,1%-os éves növekedésével tovább erősítette ötödik helyét a brit piacon, a vezető üzletlánc továbbra is a Tesco 28%-os piaci részesedéssel.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >Újra „Megbízható Munkaadó” lett a Lidl
A Lidl Magyarország immáron ötödik alkalommal nyerte el a Német-Magyar…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Sehol se lehet rágyújtani a franciáknál, ahol gyerekek vannak
Franciaország betiltja a dohányzást a gyerekek által látogatott közterületeken Július…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >