A Lidl vezeti a brit versenyt
A Lidl öt negyedéve töretlenül a leggyorsabban fejlődő üzletlánc Angliában, a cég eladásai az elmúlt évben 15,1%-kal nőttek. A diszkontlánc ezzel 5,2%-os piaci részesedést tudhat a magáénak a szigetországban. Elemzők szerint az új boltnyitások mozgatták elsősorban a gyors növekedést, mellyel új vásárlókat tudott a Lidl magához csábítani. A harmadik negyedév három hónapjában mintegy 10,6 millió háztartást értek el – az üzletláncban legkevesebb egyszer vásárlókat vették számon.
Az Aldi 13,1%-os éves növekedésével tovább erősítette ötödik helyét a brit piacon, a vezető üzletlánc továbbra is a Tesco 28%-os piaci részesedéssel.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Hullámvölgyben a brit McDonald’s – új riválisok, régi gondok
A gyorsétterem-óriás egykor rajongással várt amerikai exportcikk volt a britek…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >