A Lidl vezeti a brit versenyt
A Lidl öt negyedéve töretlenül a leggyorsabban fejlődő üzletlánc Angliában, a cég eladásai az elmúlt évben 15,1%-kal nőttek. A diszkontlánc ezzel 5,2%-os piaci részesedést tudhat a magáénak a szigetországban. Elemzők szerint az új boltnyitások mozgatták elsősorban a gyors növekedést, mellyel új vásárlókat tudott a Lidl magához csábítani. A harmadik negyedév három hónapjában mintegy 10,6 millió háztartást értek el – az üzletláncban legkevesebb egyszer vásárlókat vették számon.
Az Aldi 13,1%-os éves növekedésével tovább erősítette ötödik helyét a brit piacon, a vezető üzletlánc továbbra is a Tesco 28%-os piaci részesedéssel.
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >