A Lidl Olaszországban terjeszkedik
A Lidl megnyitotta 600. olasz szupermarketét Palermóban. A cég Szicília fővárosában az elmúlt időszakban mintegy 10 millió eurót fektetett be, új üzletek megnyitása mellett jelentős összeggel járult hozzá a város fejlesztéséhez, újjáépítéséhez. A legújabb üzletük 1400 négyzetméteren kínálja termékeit. Az építkezés során kizárólag környezetbarát anyagokat alkalmaztak, az üzlet pedig teljes mértékben megújuló energiát használ a működéshez, többek között egy 545 kW teljesítményű napelemrendszert is kiépítettek. A polcokon megtalálható 2000 termék jelentős része helyi termelőktől és beszállítóktól származik, így nemcsak a helyi ízlést szolgálják ki, de számos szicíliai cég növekedéséhez is nagyban hozzájárulnak.
Kapcsolódó cikkeink
Olaszországban elégedetlenek a nyári idegenforgalmi szezonnal
Közel 13 millió jármű mozgott a mostani hétvégén az olaszországi…
Tovább olvasom >A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >Jó az idő, most szombaton megtartják a 43. Lidl Balaton-átúszást, újra lehet nevezni is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >