A Lidl Olaszországban terjeszkedik
A Lidl megnyitotta 600. olasz szupermarketét Palermóban. A cég Szicília fővárosában az elmúlt időszakban mintegy 10 millió eurót fektetett be, új üzletek megnyitása mellett jelentős összeggel járult hozzá a város fejlesztéséhez, újjáépítéséhez. A legújabb üzletük 1400 négyzetméteren kínálja termékeit. Az építkezés során kizárólag környezetbarát anyagokat alkalmaztak, az üzlet pedig teljes mértékben megújuló energiát használ a működéshez, többek között egy 545 kW teljesítményű napelemrendszert is kiépítettek. A polcokon megtalálható 2000 termék jelentős része helyi termelőktől és beszállítóktól származik, így nemcsak a helyi ízlést szolgálják ki, de számos szicíliai cég növekedéséhez is nagyban hozzájárulnak.
Kapcsolódó cikkeink
IGD: tovább erősödik a diszkontok szerepe
Az IGD legfrissebb, 2029-ig szóló ötéves előrejelzése szerint a diszkontláncok…
Tovább olvasom >Új márkaidentitás a Lidlnél: középpontban a mozgás öröme
A CRIVIT márka elindította első nemzetközi omnichannel kampányát, „FIND YOUR…
Tovább olvasom >Erősen indul a grillszezon a Lidlnél
A Lidl Magyarország több mint 60 típusú és ízesítésű frisshússal és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Itthon csak importban fogy a bio – kitörési pont lehet a közétkeztetés
Bár a bioélelmiszerek hazai kiskereskedelmi forgalma dinamikusan nő, még mindig…
Tovább olvasom >Új lendületet kapna az egységes piac: uniós stratégia a kereskedelmi akadályok lebontására
Az Európai Bizottság új stratégiával frissítené fel az egységes piacot:…
Tovább olvasom >Nem a patikákon múlik – önkéntes árkorlátot kérne a kormány a gyógyszerpiaci szereplőktől
A kormány a nem támogatott gyógyszerek árának letörését tűzte ki…
Tovább olvasom >