A Lidl Olaszországban terjeszkedik
A Lidl megnyitotta 600. olasz szupermarketét Palermóban. A cég Szicília fővárosában az elmúlt időszakban mintegy 10 millió eurót fektetett be, új üzletek megnyitása mellett jelentős összeggel járult hozzá a város fejlesztéséhez, újjáépítéséhez. A legújabb üzletük 1400 négyzetméteren kínálja termékeit. Az építkezés során kizárólag környezetbarát anyagokat alkalmaztak, az üzlet pedig teljes mértékben megújuló energiát használ a működéshez, többek között egy 545 kW teljesítményű napelemrendszert is kiépítettek. A polcokon megtalálható 2000 termék jelentős része helyi termelőktől és beszállítóktól származik, így nemcsak a helyi ízlést szolgálják ki, de számos szicíliai cég növekedéséhez is nagyban hozzájárulnak.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >