Lidl: ásványvízzel az SOS-gyermekfalvakért
Új ásványvizet dobott piacra a Lidl. A „Dein Wasserdispenser” (A te vízadagolód) célja, hogy támogassa az SOS-gyermekfalvakat.
A gyermekfalvak minden eladott félliteres palack után 10 eurocentet kapnak.
A cég ezzel a lépésével szeretné erősíteni társadalmi elkötelezettségét, lehetőséget adva a vásárlóknak arra, hogy jótékonykodjanak.
A szénsavmentes ásványvíz már kapható a Lidl üzleteiben.
(ESM)
Kapcsolódó cikkeink
Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >