Lidl: ásványvízzel az SOS-gyermekfalvakért
Új ásványvizet dobott piacra a Lidl. A „Dein Wasserdispenser” (A te vízadagolód) célja, hogy támogassa az SOS-gyermekfalvakat.
A gyermekfalvak minden eladott félliteres palack után 10 eurocentet kapnak.
A cég ezzel a lépésével szeretné erősíteni társadalmi elkötelezettségét, lehetőséget adva a vásárlóknak arra, hogy jótékonykodjanak.
A szénsavmentes ásványvíz már kapható a Lidl üzleteiben.
(ESM)
Kapcsolódó cikkeink
Szárnyalnak a brit Lidl növényi alapú eladásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Meghosszabbította a Lidl UEFA szponzori szerződését
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a Mercadona piacvezető szerepe Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az első 100 nap, akár 70% kedvezmény – és 16,6 tonna megmentett élelmiszer!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vitaminpajzs a hideg ellen – BioTechUSA szerves vitamincsalád az őszi-téli hónapokra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A SPAR dubai csoki ízű fagylaltja lett a legújabb magyar exporttermék
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >