Lezárult a SABMiller egykori közép- és kelet-európai vállalatainak felvásárlása
Az Asahi befejezte az egykori SABMiller közép- és kelet-európai vállalkozásainak és márkáinak a felvásárlását, beleértve a csehországi, szlovákiai, lengyelországi, magyarországi és romániai vállalatait és márkáit, valamint más kapcsolódó eszközöket.
Az Európai Bizottság azzal a feltétellel hagyta jóvá a SABMiller és az AB InBev fúzióját, hogy az AB InBev-nek el kell adnia közép-európai vállalatait. Márciusban pedig az Európai Bizottság jóváhagyta ezen vállalatok Asahinak történő eladását. A vállalat mostantól Asahi Breweries Europe Ltd-ként, a tokiói Asahi Group Holdings Ltd közvetlen irányítása alatt fog működni. Regionális székhelye Csehországban, Prágában lesz.
Ryoichi Kitagawa az Asahi Group Holdings Ltd nevében azt mondta: „Az elmúlt 24 hónapban nagy átalakítások zajlottak vállalatunkban. 2016 októberében az Asahi befejezte a SABMiller egykori olaszországi, hollandiai és egyesült királysági vállalkozásainak, beleértve elsősorban a Peroni, Grolsch és Meantime márkák felvásárlását, és most a SABMiller közép-európai vállalatait is hozzáadtuk ehhez a portfólióhoz. E tranzakció révén az Asahi büszkén kijelentheti, hogy világszínvonalú sörgyártókkal állt össze, melyeknek olyan vezető márkái vannak, mint a Tyskie, Lech, Timisoreana, Dreher, Ursus, Saris és természetesen a világ első arany világos söre, a Pilsner Urquell.”
Paolo Lanzarotti, az Asahi Breweries Europe Ltd vezérigazgatója a következőt nyilatkozta: „Hosszú út vezetett idáig, de izgatottak és boldogok vagyunk, hogy az Asahival együtt előmozdíthatjuk a vállalkozásainkat. Mindkettőnknek nagyszerű márkaportfóliója és a söreink iránt elkötelezett csapata van. Az Asahival továbbá osztozunk a márkáink múltjába, örökségébe és minőségébe vetett hitben, és magasra tesszük a mércét ügyfeleink, fogyasztóink és az egyéb érdekelt felek kiszolgálása során.”
Kapcsolódó cikkeink
Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher…
Tovább olvasom >Belép a Colgate-Palmolive a friss állateledelek piacára
Az ausztrál Prime100 friss állateledel-márka felvásárlásával lép be a Colgate-Palmolive…
Tovább olvasom >Sörszövetség: tavaly újra nőtt a magyarországi sörfogyasztás
A Covid-járvány időszakát idéző, 2023. évi 10 százalékos forgalomcsökkenés után…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >