Lezárult a SABMiller egykori közép- és kelet-európai vállalatainak felvásárlása
Az Asahi befejezte az egykori SABMiller közép- és kelet-európai vállalkozásainak és márkáinak a felvásárlását, beleértve a csehországi, szlovákiai, lengyelországi, magyarországi és romániai vállalatait és márkáit, valamint más kapcsolódó eszközöket.
Az Európai Bizottság azzal a feltétellel hagyta jóvá a SABMiller és az AB InBev fúzióját, hogy az AB InBev-nek el kell adnia közép-európai vállalatait. Márciusban pedig az Európai Bizottság jóváhagyta ezen vállalatok Asahinak történő eladását. A vállalat mostantól Asahi Breweries Europe Ltd-ként, a tokiói Asahi Group Holdings Ltd közvetlen irányítása alatt fog működni. Regionális székhelye Csehországban, Prágában lesz.
Ryoichi Kitagawa az Asahi Group Holdings Ltd nevében azt mondta: „Az elmúlt 24 hónapban nagy átalakítások zajlottak vállalatunkban. 2016 októberében az Asahi befejezte a SABMiller egykori olaszországi, hollandiai és egyesült királysági vállalkozásainak, beleértve elsősorban a Peroni, Grolsch és Meantime márkák felvásárlását, és most a SABMiller közép-európai vállalatait is hozzáadtuk ehhez a portfólióhoz. E tranzakció révén az Asahi büszkén kijelentheti, hogy világszínvonalú sörgyártókkal állt össze, melyeknek olyan vezető márkái vannak, mint a Tyskie, Lech, Timisoreana, Dreher, Ursus, Saris és természetesen a világ első arany világos söre, a Pilsner Urquell.”
Paolo Lanzarotti, az Asahi Breweries Europe Ltd vezérigazgatója a következőt nyilatkozta: „Hosszú út vezetett idáig, de izgatottak és boldogok vagyunk, hogy az Asahival együtt előmozdíthatjuk a vállalkozásainkat. Mindkettőnknek nagyszerű márkaportfóliója és a söreink iránt elkötelezett csapata van. Az Asahival továbbá osztozunk a márkáink múltjába, örökségébe és minőségébe vetett hitben, és magasra tesszük a mércét ügyfeleink, fogyasztóink és az egyéb érdekelt felek kiszolgálása során.”
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >A csökkenő rendelésszám ellenére is bizakodó a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway2025 első negyedévében csökkenő rendelésszámokról és az…
Tovább olvasom >Egyre népszerűbb a sör alkoholmentes változata Németországban
Egészségügyi okokból, az íze miatt, vagy szimplán a választás szabadsága…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >140 millió visszaváltott palack az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország üzleteiben rekordmennyiségű, immár mintegy 140 millió egyszer…
Tovább olvasom >