Lezárult az Auchan jótékonysági kampánya
Lezárult az Auchan Magyarország immár hagyománynak számító év végi jótékonysági kampánya, amellyel a vállalat ezúttal is a Semmelweis Egyetem II. számú Gyermekgyógyászati Klinikáját támogatta. Júlio és Júlia, az Auchan ikonikus plüsshódjai immár harmadik alkalommal melengették meg a vásárlók szívét, akik az áruházlánccal közösen az eladott hódok után járó felajánlásból összesen 16 millió forintot gyűjtöttek össze. Az összeget a Gyermekklinika egy rehabilitációs játszótér építésére fordítja, amivel a náluk kezelt gyermekek lelki gyógyulását segítik.
November óta tartott az Auchan Magyarország karácsonyi jótékonysági kampánya, amellyel a klinika kérésére egy kültéri rehabilitációs játszótérre gyűjtött a vállalat a vásárlóival közösen. Júlio, az Auchan ikonikus plüsshódja először 2019-ben hódította meg az Auchanba járók szívét, a sikeren felbuzdulva pedig 2020-ban testvére, Júlia is csatlakozott a kampányhoz. A kedves kis plüssök eladása után felajánlott összegből mindkét évben életmentő beavatkozásokhoz szükséges, nagyértékű, több tízmillió forintos orvosi eszközt sikerült vásárolni a Semmelweis Egyetem II. számú Gyermekgyógyászati Klinikájának, ismertebb nevén a Tűzoltó utcai Gyermekklinikának. A cél most is hasonló volt, ezúttal azonban nem a testi, hanem a gyermekek lelki gyógyulására szerették volna fektetni a hangsúlyt, ezért egy rehabilitációs játszótér megépítését tűzték ki célul.
Harmadik alkalommal az ikonikus kishódok életünk valódi hőseinek bőrébe bújtak, mert orvost, nővért, ápolót és mentőst jelenítettek meg. Ezzel az egészségügyben dolgozók járványhelyzetben nyújtott emberfeletti teljesítménye előtt is szeretett volna tisztelegni a vállalat. Az eladott plüssök után összegyűlt 16 millió forint értékű adomány pedig a gyógyuló gyermekek rehabilitációját segíti majd a Gyermekklinikán.
Kapcsolódó cikkeink
Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…
Júniusban tartották a Magyar Marketing Szövetség és Marketing Art első…
Tovább olvasom >Megvannak az idei Fenntarthatóság szimbóluma verseny nyertesei
A Trade magazin ötödször hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >