Lezárult az Auchan jótékonysági kampánya
Lezárult az Auchan Magyarország immár hagyománynak számító év végi jótékonysági kampánya, amellyel a vállalat ezúttal is a Semmelweis Egyetem II. számú Gyermekgyógyászati Klinikáját támogatta. Júlio és Júlia, az Auchan ikonikus plüsshódjai immár harmadik alkalommal melengették meg a vásárlók szívét, akik az áruházlánccal közösen az eladott hódok után járó felajánlásból összesen 16 millió forintot gyűjtöttek össze. Az összeget a Gyermekklinika egy rehabilitációs játszótér építésére fordítja, amivel a náluk kezelt gyermekek lelki gyógyulását segítik.
November óta tartott az Auchan Magyarország karácsonyi jótékonysági kampánya, amellyel a klinika kérésére egy kültéri rehabilitációs játszótérre gyűjtött a vállalat a vásárlóival közösen. Júlio, az Auchan ikonikus plüsshódja először 2019-ben hódította meg az Auchanba járók szívét, a sikeren felbuzdulva pedig 2020-ban testvére, Júlia is csatlakozott a kampányhoz. A kedves kis plüssök eladása után felajánlott összegből mindkét évben életmentő beavatkozásokhoz szükséges, nagyértékű, több tízmillió forintos orvosi eszközt sikerült vásárolni a Semmelweis Egyetem II. számú Gyermekgyógyászati Klinikájának, ismertebb nevén a Tűzoltó utcai Gyermekklinikának. A cél most is hasonló volt, ezúttal azonban nem a testi, hanem a gyermekek lelki gyógyulására szerették volna fektetni a hangsúlyt, ezért egy rehabilitációs játszótér megépítését tűzték ki célul.
Harmadik alkalommal az ikonikus kishódok életünk valódi hőseinek bőrébe bújtak, mert orvost, nővért, ápolót és mentőst jelenítettek meg. Ezzel az egészségügyben dolgozók járványhelyzetben nyújtott emberfeletti teljesítménye előtt is szeretett volna tisztelegni a vállalat. Az eladott plüssök után összegyűlt 16 millió forint értékű adomány pedig a gyógyuló gyermekek rehabilitációját segíti majd a Gyermekklinikán.
Kapcsolódó cikkeink
Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…
Júniusban tartották a Magyar Marketing Szövetség és Marketing Art első…
Tovább olvasom >Megvannak az idei Fenntarthatóság szimbóluma verseny nyertesei
A Trade magazin ötödször hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >