Lezárult a SPAR vitamintáska-tervező verseny

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 06. 23. 10:52

23.080 kreatív terv, 527.077 szavazat, 3.647.370 oldalletöltés a SPAR rendkívül sikeres vitamintáska-tervező versenyén
­­­­­­­­­­­­­­­
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. különleges játékra hívta a magukban kreativitást érző internetezőket. A 2011. május 19. és június 15. közötti SPAR vitamintáska-tervező versenyen, a www.sparkreativ.hu weboldalon, különféle zöldség- és gyümölcsformákból mindenki létrehozhatta saját vitaminszatyor-tervét, melyekre a látogatók szavazhattak.

A döntőbe a legtöbb szavazatot kapott első 40 pályázat került, melyek közül egy három fős zsűri választotta ki a legjobbakat. A bírálóbizottság tagjai Feiner Péter, a SPAR ügyvezető igazgatója, Kisantal Gyula, a D'Arcy Avenue Reklámügynökség kreatív igazgatója, valamint Soós Gergely, a Neo Interactive digitális reklámügynökség ügyvezető igazgatója voltak.

A zsűri a legjobbnak ítélt első három pályamunkát, valamint a legkreatívabb alkotást díjazta. Az első helyezett 500.000 Ft értékű SPAR vásárlási utalványt kap, és tervét viszont láthatja az ennek alapján legyártott SPAR bevásárlótáskákon.
A második helyezettnek 250.000 Ft, a harmadiknak 100.000 Ft, a legkreatívabbnak értékelt alkotás készítőjének pedig 50.000 Ft értékű SPAR vásárlási utalvány a jutalma.

A SPAR vitamintáska-tervező verseny minden várakozást felülmúló aktivitást generált az internetezők körében. A kreatív játék során összesen 23.080 terv született, a beérkező szavazatok száma pedig 527.077 volt. A szavazók között összesen 100 db, egyenként 5.000 Ft értékű SPAR vásárlási utalvány került kisorsolásra. A játék ideje alatti oldalletöltések száma 3.647.370 volt.

Kapcsolódó cikkeink