Lezárult a Soproni „rockos” promóciója
Közel huszonháromezer szavazattal szálltak versenybe a zenerajongó sörkedvelők az egyik legnépszerűbb hazai sörmárka, a Soproni nyereményjátékába. Az országos promóció magasra tette a tétet, hiszen a játékban részt vevő fogyasztók kedvenc törzshelyüknek nyerhettek exkluzív Tankcsapda-koncertet. A közel 200 helyszín közül végül Dunaalmáson, Dunaharasztiban és Jászberényben szólt a rock n’ roll a harmincötödik születésnapját épp idén ünneplő legendás rockzenekar közvetlen stílusában.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
Az ország egyik legkedveltebb sörmárkájának országos nyereményjátéka, a „Játsszatok most a bandáért!” promóció azzal a céllal indult, hogy még emlékezetesebbé tegye az összejöveteleket és a közös élményeket, amelyhez a Tankcsapda is maximális hangerőn csatlakozott.
– A Soproninál hisszük, hogy az együtt töltött idő és közösen megélt élmények még szorosabbá fűzik az emberi kapcsolatokat. A koncertekkel ehhez szerettünk volna hozzájárulni a Sopronival, amely szorosan összekapcsolódik a legendás magyar kocsmakultúrával – mondta el Perényi Katalin, a Heineken Hungária Zrt. marketingigazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Egy sör, számtalan történet: a Soproni 130 éve összeköt
„Minél nagyobb a napi hajtás, annál fontosabb, hogy érezzük, nem…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Soproni Szűretlen Lager
A limitált kiadású Soproni Szűretlen sört márkánk fennállásának 130. évfordulójára…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >