Lezárult a Soproni „rockos” promóciója

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 11. 04. 14:30

Közel huszonháromezer szavazattal szálltak versenybe a zenerajongó sörkedvelők az egyik legnépszerűbb hazai sörmárka, a Soproni nyereményjátékába. Az országos promóció magasra tette a tétet, hiszen a játékban részt vevő fogyasztók kedvenc törzshelyüknek nyerhettek exkluzív Tankcsapda-koncertet. A közel 200 helyszín közül végül Dunaalmáson, Dunaharasztiban és Jászberényben szólt a rock n’ roll a harmincötödik születésnapját épp idén ünneplő legendás rockzenekar közvetlen stílusában.

A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.

Az ország egyik legkedveltebb sörmárkájának országos nyereményjátéka, a „Játsszatok most a bandáért!” promóció azzal a céllal indult, hogy még emlékezetesebbé tegye az összejöveteleket és a közös élményeket, amelyhez a Tankcsapda is maximális hangerőn csatlakozott.

– A Soproninál hisszük, hogy az együtt töltött idő és közösen megélt élmények még szorosabbá fűzik az emberi kapcsolatokat. A koncertekkel ehhez szerettünk volna hozzájárulni a Sopronival, amely szorosan összekapcsolódik a legendás magyar kocsmakultúrával – mondta el Perényi Katalin, a Heineken Hungária Zrt. marketingigazgatója. //

Kapcsolódó cikkeink