Lezárult a Henkel Innovation Challenge nemzetközi diákversenye
A Henkel még 2008 őszén hirdette meg Henkel Innovation Challenge néven második nemzetközi diákversenyét. A döntőben 12 – Európa különböző országából – érkezett diákcsapat mérte össze erejét.
A diákok „üzletfejlesztési menedzserként” egy 2050-ben megjelenő Henkel-termék koncepcióját dolgozták ki. Bemutatták a zsűri előtt ötleteiket, üzleti és marketingterveket készítettek, majd a költségvetésről tárgyaltak a többi nemzetközi versenyzővel – éppen úgy, mint az üzleti életben. Magyarországról a Budapesti Műszaki Egyetem Mano csapata jutott be a nemzetközi döntőbe. A zsűri a Rotterdam School of Management diákjait hirdette ki győztesként. A holland tanulók egy víz nélkül is működő környezetbarát mosószer koncepcióját mutatták be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >