Lezárult a Henkel Innovation Challenge nemzetközi diákversenye
A Henkel még 2008 őszén hirdette meg Henkel Innovation Challenge néven második nemzetközi diákversenyét. A döntőben 12 – Európa különböző országából – érkezett diákcsapat mérte össze erejét.
A diákok „üzletfejlesztési menedzserként” egy 2050-ben megjelenő Henkel-termék koncepcióját dolgozták ki. Bemutatták a zsűri előtt ötleteiket, üzleti és marketingterveket készítettek, majd a költségvetésről tárgyaltak a többi nemzetközi versenyzővel – éppen úgy, mint az üzleti életben. Magyarországról a Budapesti Műszaki Egyetem Mano csapata jutott be a nemzetközi döntőbe. A zsűri a Rotterdam School of Management diákjait hirdette ki győztesként. A holland tanulók egy víz nélkül is működő környezetbarát mosószer koncepcióját mutatták be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >