Lezárult a Henkel Innovation Challenge nemzetközi diákversenye
A Henkel még 2008 őszén hirdette meg Henkel Innovation Challenge néven második nemzetközi diákversenyét. A döntőben 12 – Európa különböző országából – érkezett diákcsapat mérte össze erejét.
A diákok „üzletfejlesztési menedzserként” egy 2050-ben megjelenő Henkel-termék koncepcióját dolgozták ki. Bemutatták a zsűri előtt ötleteiket, üzleti és marketingterveket készítettek, majd a költségvetésről tárgyaltak a többi nemzetközi versenyzővel – éppen úgy, mint az üzleti életben. Magyarországról a Budapesti Műszaki Egyetem Mano csapata jutott be a nemzetközi döntőbe. A zsűri a Rotterdam School of Management diákjait hirdette ki győztesként. A holland tanulók egy víz nélkül is működő környezetbarát mosószer koncepcióját mutatták be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >