Lezárult a Henkel Innovation Challenge nemzetközi diákversenye

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 06. 03. 00:05

A Henkel még 2008 őszén hirdette meg Henkel Innovation Challenge néven második nemzetközi diákversenyét. A döntőben 12 – Európa különböző országából – érkezett diákcsapat mérte össze erejét.

A diákok „üzletfejlesztési menedzserként” egy 2050-ben megjelenő Henkel-termék koncepcióját dolgozták ki. Bemutatták a zsűri előtt ötleteiket, üzleti és marketingterveket készítettek, majd a költségvetésről tárgyaltak a többi nemzetközi versenyzővel – éppen úgy, mint az üzleti életben. Magyarországról a Budapesti Műszaki Egyetem Mano csapata jutott be a nemzetközi döntőbe.  A zsűri a Rotterdam School of Management diákjait hirdette ki győztesként. A holland tanulók  egy víz nélkül is működő környezetbarát mosószer koncepcióját mutatták be.



Kapcsolódó cikkeink