Lezárult a Henkel Innovation Challenge nemzetközi diákversenye
A Henkel még 2008 őszén hirdette meg Henkel Innovation Challenge néven második nemzetközi diákversenyét. A döntőben 12 – Európa különböző országából – érkezett diákcsapat mérte össze erejét.
A diákok „üzletfejlesztési menedzserként” egy 2050-ben megjelenő Henkel-termék koncepcióját dolgozták ki. Bemutatták a zsűri előtt ötleteiket, üzleti és marketingterveket készítettek, majd a költségvetésről tárgyaltak a többi nemzetközi versenyzővel – éppen úgy, mint az üzleti életben. Magyarországról a Budapesti Műszaki Egyetem Mano csapata jutott be a nemzetközi döntőbe. A zsűri a Rotterdam School of Management diákjait hirdette ki győztesként. A holland tanulók egy víz nélkül is működő környezetbarát mosószer koncepcióját mutatták be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >