Lezárult a dm Nap gyermekei CSR kampánya
A Nap gyermekei elnevezésű CSR kampányt először szervezte meg Magyarországon a dm drogerie markt üzletlánc és a vásárlók segítségével 255 óvodát tudott támogatni. A dm célja a kampánnyal az volt, hogy a kiskorú gyermekeket a megelőzés biztonságával óvja a káros napsugaraktól és megtanítsa őket arra, hogyan védekezzenek megfelelően, amikor kint játszanak a napon.
A kampány alapötletét a World Health Organisation (WHO) kutatási eredménye adta. Az adatok szerint évente 2-3 millió embernél alakul ki veszélyes bőrrák, ebből közel 132.000 melanoma, amely az egyik legrosszabb mind közül. Sajnos, egyre gyakoribb, hogy fiatalokat és gyerekeket érint ez a betegség. A kialakulás rizikója magasabb azoknál az embereknél, akiknél kiskorukban erős leégés történt, és azoknál is, akik időről-időre intenzíven tették ki bőrüket a káros napsugaraknak, vagy a művileg kialakított UV sugárzásnak.
A vásárlók segítségével 177.000 pont gyűlt össze, ami lehetővé tette, hogy a dm drogerie markt Magyarország egész területéről 255 óvodát tudott támogatni, ezzel mintegy 25.000 óvodás gyermeket elérve.
„A naptejek mellett a kiválasztott intézmények a napon való helyes viselkedésre felhívó posztert, tanácsadófüzetet, színező lapokat és egy kimondottan erre a célra készült kedves dalocskát kaptak ajándékba. Mivel a legtöbb felnőtt jól ismeri a napozás veszélyeit, azért az óvodásoknak szánt tanácsadófüzetet úgy készítettük el, hogy az ő számukra is könnyen érthető legyen az üzenet, játékos formában, képekkel illusztrálva. „ – nyilatkozta Kanyó Roland, PR menedzser.
„A kitűzött céloknál jóval többet tudtunk elérni. – folytatta a PR menedzser – Nemcsak a szülők és óvodások figyelmét hívtuk fel a napvédelem fontosságára, de nagy örömünkre, a többi vásárlónk is komolyan vette a napjainkban oly sokakat veszélyeztető problémát. Hiszünk abban, hogy egy országos méretű kezdeményezés csak akkor lehet valójában sikeres, ha magunk is azonosulunk a programmal, átérezzük a felhívás súlyát.”
A kezdeményezés pozitív fogadtatása, és az óvodáktól kapott visszajelzések alapján jövőre újra megszervezi a dm a Nap gyermekei kampányt. Remélik, hogy hasonló sikereket érnek majd el, mint idén.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >