Lezárult a CPS GfK YouGov általi felvásárlása
Az online kutatási adatokkal és elemzési technológiával foglalkozó nemzetközi vállalatcsoport, a YouGov bejelentette, hogy lezárult a GfK Consumer Panel Services üzletágának felvásárlási tranzakciója.
A háztartási vásárlási adatok elemzésében vezető szerepet játszó, nagy múltú szakértő, CPS GfK 18 európai országban a vizsgálatokban részt vevő több mint 100.000 háztartásról és 18 millió vásárlási útról szolgáltat adatokat. Az ügylet révén a YouGov a CPS GfK meglévő 1100 ügyfelének biztosít hozzáférést a fogyasztói ismeretek folyamatosan bővülő és frissülő tárházához, valamint a 26 millió regisztrált paneltagot bevonó, 55 piacra kiterjedő, folyamatos közönségkutatáshoz.
A YouGov 2023. július 6-i bejelentésének megfelelően a vállalat megállapodott a CPS GfK teljes egészében készpénzes tranzakció keretében történő felvásárlásáról 315 millió eurós vételárért. A YouGov befektetése egy gondosan megtervezett és átgondolt integrációs programba zökkenőmentes átmenetet biztosít a CPS GfK ügyfeleinek és munkatársainak egyaránt, és lehetővé teszi mindkét vállalat számára, hogy az első naptól kezdve képesek legyenek kiaknázni egymás erősségeit.
A YouGov stratégiájába illeszkednek a CPS GfK képességei, melyek az európai piacon elkötelezett tagokból álló panelekkel, valamint a fogyasztói vásárlási adatok rögzítésére és elemzésére szolgáló technológiával egészítik ki a YouGov-ot. Az akvizíció azáltal támogatja folyamatos növekedésünket, hogy bővíti a jelenlegi piacokon meglévő ügyfeleink számára elérhető egységes kínálatunkat, valamint lehetőséget nyújt új ügyfelek megnyerésére és új piacokon való megjelenésre, többek között az Egyesült Államokban, amely a növekedés szempontjából továbbra is a legfontosabb stratégiai fókuszpontunk. A YouGov régóta fektet be innovatív, új technológiákba és termékekbe a hosszú távú növekedés érdekében, és ennek az útnak a CPS GfK-val folytatása hozzájárul az egyesülő vállalat elképzeléseinek megvalósításához, miszerint a vásárlói, marketing- és véleményadatok vezető szolgáltatójává váljon.
– Izgalmas pillanat ez, amikor is a CPS GfK-t és szakértői csapatát a YouGovnál üdvözölhetjük. Ez jelentős lépés azon küldetésünk megvalósításában, hogy hangot adjunk az embereknek, és hozzásegítsük a különböző típusú szervezeteket a jobb döntések meghozatalához. Együtt határozzuk meg a piackutatás jövőjét. A YouGov és a CPS GfK egymás erősségeire építve kiegészítik egymást, és ez a felvásárlás egy jelentős kihívást old meg az iparágban. Azáltal, hogy a CPS GfK a legjobb minőségű viselkedési adatok szolgáltatása terén szerzett 60 éves tapasztalata és a YouGov piacvezető attitűdadatai egy helyen egyesülnek, ügyfeleink teljes körű rálátást kapnak arra, mit gondol, akar és vásárol a világ. Közös képességeinkbe közösen fogunk befektetni, és azokra építve lehetővé válik azon elképzelésünk megvalósítása, hogy a vásárlói, marketing- és véleményadatok vezető szolgáltatójává váljunk. Az összekapcsolt adatmegoldások, szakértői meglátások és piacvezető elemzések páratlan kombinációja azt jelenti, hogy minden eddiginél nagyobb értéket teremtünk ügyfeleink és partnereink számára – mondta el Steve Hatch, a YouGov vezérigazgatója.
– A CPS GfK YouGov általi felvásárlása nagy változást jelent a CPS GfK, ügyfeleink és az FMCG/kiskereskedelmi szektorok számára Európa-szerte. A CPS GfK és a YouGov együttesen ad lehetőséget az ügyfeleknek arra, hogy a vásárlói út minden egyes lépését megértsék a reklámok, a hely és a média vonatkozásában – attól kezdve, hogy mit és hol vásárolnak, egészen addig, hogy miért és hogyan vásárolnak. A CPS GfK több mint 60 éve nyújt ügyfeleinek betekintést abba, mit és miért vásárolnak a fogyasztók. A YouGov-család részévé válva ügyfeleink a már megszokott minőségi adatokra számíthatnak a továbbiakban is. Izgatottan várjuk, hogy a YouGovnak a fogyasztói véleményekre, motivációkra, igényekre és médiaszokásokra vonatkozó kivételes adatai révén tovább mélyíthessük ügyfélkapcsolatainkat. CPS GfK-nak és a YouGovnak sok közös vonása van – így egyebek mellett azok a kiváló vizsgálati csoportok, amelyekben emberek milliói osztják meg adataikat velünk a nap minden órájában, és az iparágban vezető adatok, amelyek ügyfeleinknek biztonságot garantálnak. Várakozással tekintünk a platformjainkba, termékeinkbe és vizsgálati csoportjainkba történő befektetések elé, hogy ügyfeleinknek a legátfogóbb képet nyújthassuk a fogyasztói útról a régióban. Izgatottan várjuk történetünk eme újabb fejezetét, amely világszerte értéket teremt – tette hozzá Stefan Heremans, a CPS GfK elnöke.
Kapcsolódó cikkeink
Két mozgalom, egy cél
A globális vegán mozgalom leghatásosabb médiumává mára kétségkívül az évente…
Tovább olvasom >AM: január 1-jétől a felvásárlóknak 30 napon belül ki kell fizetniük a termelőket
Január 1-jétől a felvásárlóknak 30 napon belül ki kell fizetniük…
Tovább olvasom >Fenntartható nem kell, de bio legyen?
Németországban jelentősen visszaesett a fenntartható termékek iránti kereslet, ami új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >