Lezárult a Completa nyereményvadászata
Véget ért a Completa tavaszi nyereményjátéka. A résztvevők között számos értékes ajándékot sorsoltak ki; a három legszerencsésebb pedig 1-1 millió forintos fődíjjal lett gazdagabb.
Lezárult a Completa 2010. március 1-jén elindult fogyasztói promóciója. A tavaszi vonalkód-vadászathoz csatlakozó játékosoknak nem volt más dolguk, mint a promócióban szereplő termékek – Completa kávékrémpor utántöltők, üveges és stick termékek – bármelyikéről 4 db vonalkódot összegyűjtsék, és április 30-ig elküldjék a Completa csapat részére.
„A beküldött vonalkódok nyereménysorsoláson vettek részt, melyre 2010. május 14-én, közjegyző előtt került sor. A legszerencsésebb három résztvevő, Gerhátné Skorka Magdolna, Draveczkiné Bakos Friderika és Juhász Gyuláné 1-1 millió forintos fődíjjal térhetett haza. Ugyanakkor 10 db wellness hétvége, és 10 darab De’Longhi kávéfőző is gazdára talált. A gyorsaság is fontos szerepet játszott a promóció során: az első 5000 beküldőt Completa csészével jutalmaztuk” – mondta Jakab Alexandra, a Completa senior brand managere.
„Az ajándékokat a sorsolást követő 30 napon belül minden szerencsésnek kézbesítjük. A csészéket, a wellness hétvégék kuponját, valamint a kávéfőzőket postai úton juttatjuk el, a fődíjat pedig személyesen adtuk át a FrieslandCampina székházában. A nyeremények nettó összegűek, az utánuk fizetendő személyi jövedelem adót a FrieslandCampina Hungária ZRt. fizeti meg” – tette hozzá a manager.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >