Lezárta a rágógumi üzletág értékesítését a Mondelēz International a fejlett piacokon
A Mondelēz International lezárta az Egyesült Államokban, Kanadában és– Portugália kivételével – Európában működő rágógumi üzletágának a Perfetti Van Melle Groupnak történő eladását.
A Mondelēz az üzletág portugál részét addig tartja meg, amíg az ország versenyhatóságától megkapja az eladásra az engedélyt – jegyezte meg a vállalat.
Az elidegenítés a vállalat termékportfólió-átalakítására irányuló stratégiájának része, melynek keretében a csokoládé, keksz és péksütemények alapkategóriájára igyekszik összpontosítani.
Az 1,35 milliárd dollár (1,3 milliárd euró) értékű megállapodásról bejelentés először tavaly decemberben érkezett.
Az akvizíció illeszkedik a Perfetti Van Melle Group stratégiai céljához, miszerint globális vezető szerepet kíván betölteni a számára legfontosabb területen, a rágógumik piacán. A lépéssel a vállalat tovább bővíti termékportfolióját, gyártási kapacitását, forgalmazási tevékenységét és javítja pénzügyi eredményeit. Ezzel egyidejűleg a cég gyakorlatilag megduplázza méretét Észak-Amerikában és növeli hatókörét Európában.
A Mondelēz közölte, hogy az Egyesült Államokon, Kanadán és Európán kívül továbbra is üzemeltetni fogja rágógumi üzletágát, Kínában a Stride vezetésével.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható mezőgazdasági startupba fektetett a Mondelēz Észtországban
A Mondelēz International az észtországi székhelyű eAgronom nevű regeneratív mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Többségi részesedést szerzett a Danone a növényi alapú Kate Farmsban
Bejelentette a francia Danone, hogy többségi részesedést vásárol az amerikai…
Tovább olvasom >Brit energiaital-márkában vásárolt részesedést a Heineken
Újabb lépést tett a söriparon túli terjeszkedés irányába a Heineken:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >