Lewis Hamilton alkoholmentes italában szerzett kisebbségi részesedést a Pernod Ricard
Kisebbségi részesedést szerzett az Absolut Vodkát tulajdonló Pernod Ricard a hétszeres Forma-1 világbajnok Lewis Hamilton közreműködésével alapított szuper prémium alkoholmentes agavé-alapú szeszesitalban, az Almavéban.
A mexikói innovációs inkubátor, a Casa Lumbre és a Copper befektetési cég által alapított Almave az első alkoholmentes kék agavé ital, amely a mexikói Jaliscóban kerül lepárlásra.
Az ital két változatban kapható: a gyümölcsös-zöldes ízaromájú, mixelésre alkalmas Almave Blanco, és a karamelles-vaníliás-főtt agavé jegyeket magán viselő, mixelésre és kortyolgatásra tervezett Almave Ambar.
A Pernod Ricard a márkaépítés és a globális forgalmazás terén szerzett tapasztalatait fogja latba vetni a márka számos nemzetközi piacon történő terjesztésében, miután a márka az italóriás prémium agávéból készült szeszes italainak portfólióját fogja bővíteni.
A Pernod Ricard szerint az Almave minőségét, ízét és pozícióját illetően igazi különlegességnek számít. A cég úgy látja, hogy az agavé világszerte keresett kategória és a hagyományos desztillációs eljárás és a kézművesség előtt tisztelgő alkoholmentes termék a cég portfoliójának igazi gyöngyszeme.
Lewis Hamilton elmondta:
– Amikor úgy döntöttem, hogy belevágok ebbe a projektbe, fontos volt olyan partnereket találnom, akik segítenek az elképzeléseimet kompromisszumok nélkül megvalósítani. Büszke vagyok arra, hogy ez sikerült, nemcsak a minőséget és az ízvilágot, de a valódi alapanyagok felhasználását és az időtálló eljárások alkalmazását illetően is.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >Limitált kiadású Andy Warhol palackkal ünnepli az Absolut a művész újra felfedezett kék festményét
Az Absolut ikonikus palacksziluettje az évek alatt több mint ezer…
Tovább olvasom >2025-ben érkeznek a Naked Life koktélok az USA-ba
Stratégiai partnerségre lépett a Molson Coors az alkoholmentes, ready-to-drink (RTD)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >