Még kevesebb cukor a Nestlé termékeiben
2020-ig 18 ezer tonnával kevesebb cukrot használ fel Európában a Nestlé. A döntés eredményeként termékeik cukortartalma három év alatt átlagosan 5 százalékkal fog csökkenni.
A vállalat az állandó kutatás-fejlesztései révén folyamatosan csökkenti termékei cukor-, só- és zsírtartalmát, ezzel együtt növeli olyan hasznos összetevők, mint például a teljes értékű gabona arányát. Az innovációs tevékenység legfrissebb eredménye, hogy akár 40 százalékkal is tudják csökkenteni az általuk gyártott édességek cukortartalmát, miközben azok megszokott íze megmarad. A Nestlé csak az elmúlt három évben már több mint 11 ezer tonnával csökkentette termékei cukortartalmát Európában. A Nestlé Magyarországon is évek óta elkötelezett a kiegyensúlyozott étrend támogatása érdekében. Ennek hatására jelentősen csökkent számos, főként gyermekeknek szánt termékük cukortartalma. A gyermekeknek szánt reggelizőpelyhekben 2014 év végére adagonként 9 grammra mérséklődött a cukor. Nemrégiben került például piacra az az új Nesquik kakaóitalpor, amely a korábbi receptúrához képest 50%-kal kevesebb cukrot tartalmaz. Magyarország az első országok között volt, ahol ezt az új terméket bevezették, sőt a fejlesztésben is részt vettek hazai szakemberek.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Eltűnt a nevető nyuszi a Nesquik mexikói dobozáról
Mexikóban többé nem szerepel a jól ismert nevető nyuszifigura a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >