Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA!

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 10. 21. 11:30

A hazai McDonald’s 2024-től kommunikációs szinten is kiemelt figyelmet szentel a digitális fejlődésének, ezen belül pedig a mobilrendelést biztosító applikációjának. A McDonald’s app azonban nem csak az éttermi rendeléseket teszi könnyebbé és kényelmesebbé: megannyi lehetőséget – köztük a hűségprogramot, kuponos kedvezményeket, zártkörű rendezvényekre való belépést, termékek premier előtti és kedvezményes kóstolását, Mekis merchek és koncertjegyek elérését – biztosítja a Meki rajongóknak, akik ezáltal még közelebb kerülhetnek egyik kedvenc gyorsétterem márkájukhoz. 

Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken

A MyMeki® UNIVERZUM kampány 2024. október 15-től fut TV spot, out of home, éttermi és digitális anyagok formájában, ezt követően pedig a digitális kommunikáció hosszútávú kreatív platformként funkcionál tovább, amibe minden applikációval kapcsolatos aktualitás és üzenet specifikusan beilleszthető.

Kampánycél

A MyMeki® UNIVERZUM célja, hogy a kreatív platformon keresztül emocionálisan és vizuálisan megragadó formában mutassa meg azt, hogy a Mekis világunk tele van megannyi ízzel és élménnyel – és ez a McDonald’s appon keresztül folyamatosan elérhető számunkra.

A kampány/reklám fő üzenete

Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA az appon keresztül és élvezd a téged körülvevő lehetőségeket!

Kreatív koncepció

A friss sajtburger illata, aminek egyszerűen nem lehet ellenállni,
A kettészedett Big Mac®, ami valamiért így még jobban esik,
A fagyiba mártott sültkrumpli, amely páros valami furcsa oknál fogva örök barátságot kötött,
A közösen kajálós pillanatok, amelyek életre szóló emlékek maradnak,
De miért ne tágíthatnánk ki a saját Mekis világunk határait az általános élményeken felül? Hiszen megannyi lehetőség, meglepetés, boldogság van még ebben az UNIVERZUMBAN – csak be kell lépnünk hozzá.

 

Kapcsolódó cikkeink