Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA!
A hazai McDonald’s 2024-től kommunikációs szinten is kiemelt figyelmet szentel a digitális fejlődésének, ezen belül pedig a mobilrendelést biztosító applikációjának. A McDonald’s app azonban nem csak az éttermi rendeléseket teszi könnyebbé és kényelmesebbé: megannyi lehetőséget – köztük a hűségprogramot, kuponos kedvezményeket, zártkörű rendezvényekre való belépést, termékek premier előtti és kedvezményes kóstolását, Mekis merchek és koncertjegyek elérését – biztosítja a Meki rajongóknak, akik ezáltal még közelebb kerülhetnek egyik kedvenc gyorsétterem márkájukhoz.
Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken
A MyMeki® UNIVERZUM kampány 2024. október 15-től fut TV spot, out of home, éttermi és digitális anyagok formájában, ezt követően pedig a digitális kommunikáció hosszútávú kreatív platformként funkcionál tovább, amibe minden applikációval kapcsolatos aktualitás és üzenet specifikusan beilleszthető.
Kampánycél
A MyMeki® UNIVERZUM célja, hogy a kreatív platformon keresztül emocionálisan és vizuálisan megragadó formában mutassa meg azt, hogy a Mekis világunk tele van megannyi ízzel és élménnyel – és ez a McDonald’s appon keresztül folyamatosan elérhető számunkra.
A kampány/reklám fő üzenete
Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA az appon keresztül és élvezd a téged körülvevő lehetőségeket!
Kreatív koncepció
A friss sajtburger illata, aminek egyszerűen nem lehet ellenállni,
A kettészedett Big Mac®, ami valamiért így még jobban esik,
A fagyiba mártott sültkrumpli, amely páros valami furcsa oknál fogva örök barátságot kötött,
A közösen kajálós pillanatok, amelyek életre szóló emlékek maradnak,
De miért ne tágíthatnánk ki a saját Mekis világunk határait az általános élményeken felül? Hiszen megannyi lehetőség, meglepetés, boldogság van még ebben az UNIVERZUMBAN – csak be kell lépnünk hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Botrányba fulladt a japán McDonald’s akciója – ételpazarlás kísérte a rohamot
Bontatlan hamburgerek és kiöntött sült burgonyák maradtak annak az akciónak…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >Végre nálunk is kapható lesz az Amerikában már népszerű Grimace Shake
Július 24-én Magyarországon is bemutatkozik a McDonald’s egyik legkülönlegesebb shake-je,…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >