Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA!
A hazai McDonald’s 2024-től kommunikációs szinten is kiemelt figyelmet szentel a digitális fejlődésének, ezen belül pedig a mobilrendelést biztosító applikációjának. A McDonald’s app azonban nem csak az éttermi rendeléseket teszi könnyebbé és kényelmesebbé: megannyi lehetőséget – köztük a hűségprogramot, kuponos kedvezményeket, zártkörű rendezvényekre való belépést, termékek premier előtti és kedvezményes kóstolását, Mekis merchek és koncertjegyek elérését – biztosítja a Meki rajongóknak, akik ezáltal még közelebb kerülhetnek egyik kedvenc gyorsétterem márkájukhoz.
Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken
A MyMeki® UNIVERZUM kampány 2024. október 15-től fut TV spot, out of home, éttermi és digitális anyagok formájában, ezt követően pedig a digitális kommunikáció hosszútávú kreatív platformként funkcionál tovább, amibe minden applikációval kapcsolatos aktualitás és üzenet specifikusan beilleszthető.
Kampánycél
A MyMeki® UNIVERZUM célja, hogy a kreatív platformon keresztül emocionálisan és vizuálisan megragadó formában mutassa meg azt, hogy a Mekis világunk tele van megannyi ízzel és élménnyel – és ez a McDonald’s appon keresztül folyamatosan elérhető számunkra.
A kampány/reklám fő üzenete
Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA az appon keresztül és élvezd a téged körülvevő lehetőségeket!
Kreatív koncepció
A friss sajtburger illata, aminek egyszerűen nem lehet ellenállni,
A kettészedett Big Mac®, ami valamiért így még jobban esik,
A fagyiba mártott sültkrumpli, amely páros valami furcsa oknál fogva örök barátságot kötött,
A közösen kajálós pillanatok, amelyek életre szóló emlékek maradnak,
De miért ne tágíthatnánk ki a saját Mekis világunk határait az általános élményeken felül? Hiszen megannyi lehetőség, meglepetés, boldogság van még ebben az UNIVERZUMBAN – csak be kell lépnünk hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Shake, rendszerváltás, generációváltás – A győri McDonald’s és a Tutti közös története 35 év távlatából
1990. május 19-én a győri Lenin út 23. alatt –…
Tovább olvasom >A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >