Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA!
A hazai McDonald’s 2024-től kommunikációs szinten is kiemelt figyelmet szentel a digitális fejlődésének, ezen belül pedig a mobilrendelést biztosító applikációjának. A McDonald’s app azonban nem csak az éttermi rendeléseket teszi könnyebbé és kényelmesebbé: megannyi lehetőséget – köztük a hűségprogramot, kuponos kedvezményeket, zártkörű rendezvényekre való belépést, termékek premier előtti és kedvezményes kóstolását, Mekis merchek és koncertjegyek elérését – biztosítja a Meki rajongóknak, akik ezáltal még közelebb kerülhetnek egyik kedvenc gyorsétterem márkájukhoz.
Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken
A MyMeki® UNIVERZUM kampány 2024. október 15-től fut TV spot, out of home, éttermi és digitális anyagok formájában, ezt követően pedig a digitális kommunikáció hosszútávú kreatív platformként funkcionál tovább, amibe minden applikációval kapcsolatos aktualitás és üzenet specifikusan beilleszthető.
Kampánycél
A MyMeki® UNIVERZUM célja, hogy a kreatív platformon keresztül emocionálisan és vizuálisan megragadó formában mutassa meg azt, hogy a Mekis világunk tele van megannyi ízzel és élménnyel – és ez a McDonald’s appon keresztül folyamatosan elérhető számunkra.
A kampány/reklám fő üzenete
Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA az appon keresztül és élvezd a téged körülvevő lehetőségeket!
Kreatív koncepció
A friss sajtburger illata, aminek egyszerűen nem lehet ellenállni,
A kettészedett Big Mac®, ami valamiért így még jobban esik,
A fagyiba mártott sültkrumpli, amely páros valami furcsa oknál fogva örök barátságot kötött,
A közösen kajálós pillanatok, amelyek életre szóló emlékek maradnak,
De miért ne tágíthatnánk ki a saját Mekis világunk határait az általános élményeken felül? Hiszen megannyi lehetőség, meglepetés, boldogság van még ebben az UNIVERZUMBAN – csak be kell lépnünk hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Mindent az EUDR-ről – tematikus oldal indult a Nébih weboldalán az erdőirtásmentes termékek felügyeletéről
Az erdőirtásmentes termékek forgalmazására (EUDR) vonatkozó uniós szabályok 2025. év…
Tovább olvasom >Visszatér a libamájas burger a McDonald’s-ba
Február 5-től a hazai McDonald’s éttermekben ismét kapható a lánc…
Tovább olvasom >