Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA!
A hazai McDonald’s 2024-től kommunikációs szinten is kiemelt figyelmet szentel a digitális fejlődésének, ezen belül pedig a mobilrendelést biztosító applikációjának. A McDonald’s app azonban nem csak az éttermi rendeléseket teszi könnyebbé és kényelmesebbé: megannyi lehetőséget – köztük a hűségprogramot, kuponos kedvezményeket, zártkörű rendezvényekre való belépést, termékek premier előtti és kedvezményes kóstolását, Mekis merchek és koncertjegyek elérését – biztosítja a Meki rajongóknak, akik ezáltal még közelebb kerülhetnek egyik kedvenc gyorsétterem márkájukhoz.
Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken
A MyMeki® UNIVERZUM kampány 2024. október 15-től fut TV spot, out of home, éttermi és digitális anyagok formájában, ezt követően pedig a digitális kommunikáció hosszútávú kreatív platformként funkcionál tovább, amibe minden applikációval kapcsolatos aktualitás és üzenet specifikusan beilleszthető.
Kampánycél
A MyMeki® UNIVERZUM célja, hogy a kreatív platformon keresztül emocionálisan és vizuálisan megragadó formában mutassa meg azt, hogy a Mekis világunk tele van megannyi ízzel és élménnyel – és ez a McDonald’s appon keresztül folyamatosan elérhető számunkra.
A kampány/reklám fő üzenete
Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA az appon keresztül és élvezd a téged körülvevő lehetőségeket!
Kreatív koncepció
A friss sajtburger illata, aminek egyszerűen nem lehet ellenállni,
A kettészedett Big Mac®, ami valamiért így még jobban esik,
A fagyiba mártott sültkrumpli, amely páros valami furcsa oknál fogva örök barátságot kötött,
A közösen kajálós pillanatok, amelyek életre szóló emlékek maradnak,
De miért ne tágíthatnánk ki a saját Mekis világunk határait az általános élményeken felül? Hiszen megannyi lehetőség, meglepetés, boldogság van még ebben az UNIVERZUMBAN – csak be kell lépnünk hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >A sarki fény is beköltözik Nyugati téri Mekibe az adventi időszakban
A McDonald’s Nyugati téri egységének egyedi attrakciója, a fényfestéssel és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >