Lenyomja az Ahold a Tescót Csehországban?
Európa két legnagyobb élelmiszerlánca, az Ahold és a Tesco céljául tűzte ki, hogy Csehország vezető cégévé váljon. Jelenleg mindkét lánc 20 százalékát teszi ki a teljes piacnak.
A Tesco a közelmúltban igen nagy előnyre tett szert, mivel összesen 128 boltot nyitott, ebből 47 üzlet a Korunához, és 81 a Zabkához tartozik. Valamennyi üzlet a Tesco Express márkanév alatt fog működni.
Pillanatnyilag az Ahold nem tervezi új üzletek nyitását, ám nem titkolt szándéka, hogy Csehország piacvezető élelmiszerlánca legyen. Jan van Dam az Ahold cseh leányvállalatának vezérigazgatója egyelőre nem gondolkozik a szomszédos országok felé történő terjeszkedésben, inkább Csehország potenciális piaci lehetőségeit kívánja kiaknázni. A kulcsu ehhez szerinte még több sajátmárkás termék bevezetése és népszerűsítése, és az árak alacsonyan tartása.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >