Lengyelországban is piacra lép a Barbora online élelmiszerüzlet
Piacra lép Lengyelországban a Maxima Grupė online élelmiszer-kereskedője, a Barbora. A vállalat komoly növekedési lehetőséget lát a lengyel e-kereskedelemben.
2018-ban a Barbora működését kiterjesztette Litvániára és Észtországra. Azóta szolgáltatásainak javítására összpontosított annak érdekében, hogy a legjobb vásárlási élményt nyújtva új vásárlókat vonzzon magához a Baltikumban.
Kapcsolódó cikkeink
Megkésett szezon, magas árak: vegyes képet mutat a lengyel szilvapiac
Idén a szokottnál később indult a szilvaszezon Lengyelországban, ám a…
Tovább olvasom >300 millió euróból bővítette lengyelországi gyártókapacitását a Beiersdorf
A német Beiersdorf 300 millió eurós beruházással bővítette a lengyelországi…
Tovább olvasom >Lengyelországban gyorsult a kiskereskedelmi forgalom növekedése és csökkent a munkanélküliség áprilisban
Lengyelországban a márciusi csökkenés után áprilisban erőteljesen, 2022 májusa óta…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárók kedvenc FMCG-márkái – YouGov Brand Footprint 2025
Az elemzés alapja a CRP (Consumer Reach Points) mutató, amely…
Tovább olvasom >Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Szárnyalnak az árak a baromfipiacon: drágult a csirke, a pulyka és a tojás is
Az elmúlt hónapokban látványos áremelkedés zajlott le a hazai baromfi-…
Tovább olvasom >