Lengyel kekszóriás hódítaná meg a magyar piacot
Magyar szakemberekkel működő saját leányvállalattal erősít idehaza az egyik legnagyobb lengyel kekszgyártó, a Dr Gerard. A vállalat 2015-ben 36,1 ezer tonna készterméket értékesített – ez a mennyiség a teljes magyarországi keksz-, ostya- és krékerfogyasztás kétharmadának felel meg. A Dr Gerard az egész régióban jelen van, a ma már holdingstruktúrában működő vállalat Magyarországon kívül Csehországban, Romániában és Szlovákiában képviselteti magát. A magyar piacon az elmúlt esztendőkben évi 25-30 százalékos forgalomnövekedést sikerült elérnie.
– Ezzel a dinamikus bővüléssel Magyarország a Dr Gerard legnagyobb exportpiacává vált, így logikus és elkerülhetetlen lépés volt a saját leányvállalat megalapítása – mondta Gárdonyi Noémi, a Dr Gerard Hungary Kft. cégvezetője.
A Dr Gerard célja, hogy 3–5 éven belül a piac legnagyobb szereplői közé kerüljön.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
DRS: most már tényleg új korszak kezdődik
2024. július 1-től egy új korszak kezdődik Magyarországon az italcsomagolások…
Tovább olvasom >Egyre átgondoltabb AI-fejlesztések zajlanak
Az innovációban élenjáró és a digitális átállást kiemelten kezelő cégeknél…
Tovább olvasom >KSH: a vendégéjszakák száma 13, a vendégeké 18 százalékkal nőtt májusban az egy évvel korábbihoz képest
2024 májusában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,6…
Tovább olvasom >