Lengyel kekszóriás hódítaná meg a magyar piacot
Magyar szakemberekkel működő saját leányvállalattal erősít idehaza az egyik legnagyobb lengyel kekszgyártó, a Dr Gerard. A vállalat 2015-ben 36,1 ezer tonna készterméket értékesített – ez a mennyiség a teljes magyarországi keksz-, ostya- és krékerfogyasztás kétharmadának felel meg. A Dr Gerard az egész régióban jelen van, a ma már holdingstruktúrában működő vállalat Magyarországon kívül Csehországban, Romániában és Szlovákiában képviselteti magát. A magyar piacon az elmúlt esztendőkben évi 25-30 százalékos forgalomnövekedést sikerült elérnie.
– Ezzel a dinamikus bővüléssel Magyarország a Dr Gerard legnagyobb exportpiacává vált, így logikus és elkerülhetetlen lépés volt a saját leányvállalat megalapítása – mondta Gárdonyi Noémi, a Dr Gerard Hungary Kft. cégvezetője.
A Dr Gerard célja, hogy 3–5 éven belül a piac legnagyobb szereplői közé kerüljön.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Provident: magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből
A magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből, a…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t?
Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t? A GKI…
Tovább olvasom >Továbbra is stabil a hazai munkaerőpiac
Továbbra is stabil a hazai munkaerőpiac, a foglalkoztatottak száma évek…
Tovább olvasom >