Lengyel kekszóriás hódítaná meg a magyar piacot
Magyar szakemberekkel működő saját leányvállalattal erősít idehaza az egyik legnagyobb lengyel kekszgyártó, a Dr Gerard. A vállalat 2015-ben 36,1 ezer tonna készterméket értékesített – ez a mennyiség a teljes magyarországi keksz-, ostya- és krékerfogyasztás kétharmadának felel meg. A Dr Gerard az egész régióban jelen van, a ma már holdingstruktúrában működő vállalat Magyarországon kívül Csehországban, Romániában és Szlovákiában képviselteti magát. A magyar piacon az elmúlt esztendőkben évi 25-30 százalékos forgalomnövekedést sikerült elérnie.
– Ezzel a dinamikus bővüléssel Magyarország a Dr Gerard legnagyobb exportpiacává vált, így logikus és elkerülhetetlen lépés volt a saját leányvállalat megalapítása – mondta Gárdonyi Noémi, a Dr Gerard Hungary Kft. cégvezetője.
A Dr Gerard célja, hogy 3–5 éven belül a piac legnagyobb szereplői közé kerüljön.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >