Lendületesen nőtt az Unilever forgalma
A piaci átlagot meghaladó mértékben növelte forgalmát az idei harmadik negyedévben a fogyasztási cikkeket, köztük élelmiszert gyártó Unilever csoport – közölte a társaság hétfőn az MTI-vel.
A közlemény szerint a brit-holland tulajdonú vállalat a feltörekvő piacok teljesítményének, a technológia-vezérelt innovációnak, valamint az elmúlt időszak cégfelvásárlásainak köszönheti jó eredményeit.
Az Unilever – akvizíciós hatásoktól és árfolyam-változástól megtisztított – csoportszintű értékesítési bevételei 7,8 százalékkal nőttek az idei harmadik negyedévben az egy évvel korábbihoz képest, 12,1 milliárd euróra.
A növekedésben kiemelt szerepe volt a feltörekvő piacoknak, ezekben a régiókban az Unilever 11,2 százalékkal növelte bevételét, s ezzel immár a feltörekvő piacokról származik a vállalat forgalmának 53 százaléka. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >